Rykte: Modern Warfare 3-tillkännagivande i april

Robot
Rykte: Modern Warfare 3-tillkännagivande i april

Enligt nya rön kommer du nästa månad få första informationen från nästa Call of Duty-titel.

#modern-warfare-3, #activision, #dice


Moderator | Testpilot
Rykte: Modern Warfare 3-tillkännagivande i april

Vem bryr sig, död åt cod!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Dem har mycket att bevisa efter Black ops fail.

Medlem
Medlem

Har aldrig gillat MW2 och MW3 kommer väl faila ännu mer..

Medlem

men neeeeeeeej, ta död på serien och gör något nytt istället istället för att återanvända samma grafik, karaktär modeller, multiplayer hela jävla tiden.


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Jag saknar ww2! Lite mycket nu tids shooters samt vietnam nu förtiden.

Medlem
Skrivet av Gurra300:

men neeeeeeeej, ta död på serien och gör något nytt istället istället för att återanvända samma grafik, karaktär modeller, multiplayer hela jävla tiden.

Kan bara hålla med vf använda samma grafikmotor när dom kan utveckla en bättre eller byta ut den helt..

Flakmonkey

Säga vad ni vill om hur dåligt det kommer vara, det kommer med största sannolikhet gå hem hos gemene man och därlär slå nya försäljningsrekord vilket är det som räknas i den här (och i stort sett alla andra) branscher... lär själv skaffa det också, tycker det är habil underhållning trots allt som ger många timmas trevlig underhållning både i SP och MP tillsammans/mot vänner

Medlem

Om nästa CoD titel blir "Modern Warfare 3", så lär väl annonseringen ske i April, och ett preliminärt släppdatum för "Hösten 2011", för att tävla mot kommande Battlefield 3.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Tro med på Battlefield 3 en MW3

Inaktiv

Sämsta spelnyheterna iår...

Medlem

Jaha, så vad kommer vara nytt?

En story som är kort som fan, ryssar mot amerikaner. old.

Samma gamla äckliga multiplayer, spawn kill die, spawn kill die. Kul? Nej!

1 år får dom på sig att göra ett spel, och det bådar inte gott. Som vanligt, Activision med deras bob moneydick som bara försöker suga ur pengar från Xbox 12-åringarnas föräldrar. Snyft.

Medlem

Ett givet köp! IW > Treyarch


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

@ smakpoliserna: Ingen tvingar er att köpa och spela spelen


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

OML
Medlem

Jag är banne mig taggad på detta spelet även fast jag inte gillade black ops och tycker mycket bättre om orginal cod än MW/MW2 så känner jag att jag trots allt är sugen på en fortsättning/avslut på MW storyn som jag förövrigt faktiskt gillar och ghost tycker jag är ett bra val att utgå från.

Dessutom så har jag haft väldigt många roliga timmar med vännerna och multiplayern.

Inaktiv

Varför klagar alla? MW3 kommer slå rekord. Kommer sälja mera än battlefield 3. Så alla ni whiners.. sluta!

Medlem
Skrivet av LoA.:

Jaha, så vad kommer vara nytt?

En story som är kort som fan, ryssar mot amerikaner. old.

Samma gamla äckliga multiplayer, spawn kill die, spawn kill die. Kul? Nej!

1 år får dom på sig att göra ett spel, och det bådar inte gott. Som vanligt, Activision med deras bob moneydick som bara försöker suga ur pengar från Xbox 12-åringarnas föräldrar. Snyft.

1. Ge mig ett spel där amerikanerna är onda och ryssarna goda?
2. Bli lite bättre i multiplayer, så lär du inte dö så ofta. Även här kan du ge exempel på FPS där "spawn kill die" inte används.
3. Dom tillverkar spelet under 2år, därav att varannat år är det en tillverkare, varannat år en annan.

Och jag hoppas du inte ha Battlefield som referens. Då det spelet stått stilla sen Battlefield 1942, fortfarande samma gameplay, knappt nån skillnad på grafiken, allt är det samma.

Medlem
Skrivet av genma:

Dem har mycket att bevisa efter Black ops fail.

fan va dum du e eftersom det var inte infinity ward som gjorde Bo

Medlem
Skrivet av showerguy:

Varför klagar alla? MW3 kommer slå rekord. Kommer sälja mera än battlefield 3. Så alla ni whiners.. sluta!

Jotack, det kommer det göra, rekord i fler skitspel i en serie som inte varit bra sen Call of Duty 4. Försäljning är allt, eller vänta...

Försäljning säger INGET om ett spel. Homefront sålde en bra del, men är det bra? Nja, de flesta har sågat det också. Dragon Age 2, det sålde som smör, bra? Nej.

Återigen, försäljning säger inget om hur bra ett spel är.

Inaktiv
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:

Varför klagar alla? MW3 kommer slå rekord. Kommer sälja mera än battlefield 3. Så alla ni whiners.. sluta!

Jotack, det kommer det göra, rekord i fler skitspel i en serie som inte varit bra sen Call of Duty 4. Försäljning är allt, eller vänta...

Försäljning säger INGET om ett spel. Homefront sålde en bra del, men är det bra? Nja, de flesta har sågat det också. Dragon Age 2, det sålde som smör, bra? Nej.

Återigen, försäljning säger inget om hur bra ett spel är.

Folk spelar det, mycket.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:

Varför klagar alla? MW3 kommer slå rekord. Kommer sälja mera än battlefield 3. Så alla ni whiners.. sluta!

Jotack, det kommer det göra, rekord i fler skitspel i en serie som inte varit bra sen Call of Duty 4. Försäljning är allt, eller vänta...

Försäljning säger INGET om ett spel. Homefront sålde en bra del, men är det bra? Nja, de flesta har sågat det också. Dragon Age 2, det sålde som smör, bra? Nej.

Återigen, försäljning säger inget om hur bra ett spel är.

Folk spelar det, mycket.

Jaha, ja folk spelar det, mycket också för den delen. Då måste det vara bra.
Att jag inte tänkte på det innan!

Medlem

Aldrig mer cod o.o

Medlem

Kan dom lägga ner denna serie någon gång? Gissar på att alla p12or skriker av lycka om ett par år när MW 8 är på väg.

Usch fyfan.

DIE CoD DIEEEEE!!

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:

Varför klagar alla? MW3 kommer slå rekord. Kommer sälja mera än battlefield 3. Så alla ni whiners.. sluta!

Jotack, det kommer det göra, rekord i fler skitspel i en serie som inte varit bra sen Call of Duty 4. Försäljning är allt, eller vänta...

Försäljning säger INGET om ett spel. Homefront sålde en bra del, men är det bra? Nja, de flesta har sågat det också. Dragon Age 2, det sålde som smör, bra? Nej.

Återigen, försäljning säger inget om hur bra ett spel är.

Försäljningen säger exakt allt om ett spel. Du verkar inte fatta att allt handlar om försäljning, säljer spelet bra så anses det vara ett bra spel då det tilltalade många och på så sätt går företaget plus. Att du sitter här och gnäller spelar ingen roll då mängden sålda spel talar för sig själv om det är bra eller inte.

Finns ingen som tvingar dig spela dom spel du inte tycker är roliga men att häva ur sig sådan dynga som du nu gör är ju bara patetisk så jag föreslår att du går och lägger dig innan du skämmer ut dig ytterligare.

Medlem
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:

Varför klagar alla? MW3 kommer slå rekord. Kommer sälja mera än battlefield 3. Så alla ni whiners.. sluta!

Jotack, det kommer det göra, rekord i fler skitspel i en serie som inte varit bra sen Call of Duty 4. Försäljning är allt, eller vänta...

Försäljning säger INGET om ett spel. Homefront sålde en bra del, men är det bra? Nja, de flesta har sågat det också. Dragon Age 2, det sålde som smör, bra? Nej.

Återigen, försäljning säger inget om hur bra ett spel är.

Försäljningen säger exakt allt om ett spel. Du verkar inte fatta att allt handlar om försäljning, säljer spelet bra så anses det vara ett bra spel då det tilltalade många och på så sätt går företaget plus. Att du sitter här och gnäller spelar ingen roll då mängden sålda spel talar för sig själv om det är bra eller inte.

Finns ingen som tvingar dig spela dom spel du inte tycker är roliga men att häva ur sig sådan dynga som du nu gör är ju bara patetisk så jag föreslår att du går och lägger dig innan du skämmer ut dig ytterligare.

Försäljningen säger exakt allt om ett spel? Spel kan också sälja bra för att det har fått en enorm marknadskampanj (Homefront är det senaste exemplet) och därför sälja riktigt många exemplar den första veckan. Jag gnäller absolut inte dock, som du kanske har missat verkar det som.
Jaja, men okej. The Sims-serien har sålt väl över 90 miljoner exemplar. Gör detta The Sims bra? Nej, det bara tilltalar barn som vill ha några timmars underhållning några dagar i veckan, för det mesta, finns såklart undantag.
Bara för att ett spel säljer betyder inte det automatiskt att det är lysande och revolutionerande! Bra försäljning brukar ofta också betyda att det tilltalat många "casuals", vilket tyvärr spelmarknaden idag har alltför många utav.

Men jag ser att det är dags att lägga ner diskussionen eftersom du börjat med personliga påhopp.

Medlem

Ska bli kul att se =3


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Medlem

"Längtar du efter Modern Warfare 3?" .. svar: Njaa, ser mer fram emot detta eftersom det inte är Treyarch som gör det, Black ops fixade alla MW2 problem, la till lite problem men gjorde ändå ett skrot spel. EN BETA TILL MW3 annars blire ingen fundering på att INTE köpa
Lägger nog hellre 600kr på BF3!

Inaktiv
123
Skriv svar