Robot
Swarm

Två saker är säkra här i livet: döden och skatterna. I Swarm finns dock inga skatter.

#swarm, #lemmings, #cannon-fodder


Medlem
Swarm

pris?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Gjorde lika dant på demot, hehe Y,Y,Y,Y nya roliga dödsanimationer


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Redaktör
Skrivet av SeniiL:

pris?

Omkring 120-130 kr (1200 MS-poäng, brukar vara motsvarande i Playstation Store).


signatur
Medlem

Riktigt lattjo spel

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av SeniiL:

pris?

Omkring 120-130 kr (1200 MS-poäng, brukar vara motsvarande i Playstation Store).

Tack!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Haha softaste lanseringsfilmen jag har sett på länge! Små barn som sitter och berättar om olika sätt man kan döda de blå figurerna på.

Medlem

Oj, jag trodde det här hade varit ute ett tag. Så fel man kan ha.
Verkar skoj, men blir nog inget denna månaden.

Tack för info om pris också!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Håller med Frux, jäkligt skön lanseringsfilm

Medlem

Lite svårt i början på minussidan? Det borde väl vara ett plus, alla spel ska inte vara lekande lätta som det så ofta är idag. Hade varit roligt att höra en recension på mega man 3 eller nåt sånt idag. Arton minus för nästintill omöjligt då kanske?

Medlem

Äsch, jag är gammal och bortskämd med savepoints :). Men faktum är att man fastnar på vissa banor ibland, kan ta en bra stund innan man listar ut hur man ska göra för att maxa sin poäng... Det är lite irriterande.

Medlem

Kanske borde skaffa det då, ser ju lite små kul ut....

Jag längtade verkligen efter detta spel...... till PC.

Medlem

När den där lilla ungen nös, så blev jag tvungen att köpa spelet. Så attans söt!

Medlem

Har kört demot till ps3 och förstod att den här typen av spel inte är för mej.......spelar assassins creed 2 nu det var ett mycket bättre spel en vad jag först trodde efter att ha kört 1an.

Medlem

ooh k! var det där verkligen ett seriöst försök till att jämföra Assasins Creed 2 med Swarm? ok thx bye bye!

Medlem

Bra recension, ska helt klart prova detta. Men jösses vilken usel lanseringsfilm. Massa ungar, wtf...

1
Skriv svar