Xenoblade släpps i Europa!

Robot
Xenoblade släpps i Europa!

Goda RPG-nyheter i kombination med Wii är sparsmakade. Men nu har Nintendo avslöjat att Xenoblade kommer att släppas i Europa.

#xenoblade-chronicles, #the-last-story


Medlem
Xenoblade släpps i Europa!

Det där verkar ju vara in-game och det ser ju onekligen väldigt bra ut, på tok för bra för att vara Wii.... Har varit borta från mitt Wii ett bra tag nu men det där ser ut att vara något utöver det vanliga, helt klart intressant!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Redaktör
Ponny

I agree. Har alltid tyckt att det här spelet ser för bra ut för Wii – och nu får chansen att se det själv.


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

att folk orkar med wii grafiken. jag är inte mycket för grafik men wii-grafik är ju ett skämt...

Inaktiv

Jag som läste "Xenogears släpps i Europa" och blev överlycklig, för att sedan se att det tyvärr var ett helt annat spel. Nu ser ju även detta trevligt ut och det får bli ett köp senare i år om recensenterna gillar det.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Redaktör
Ponny
Skrivet av kaem79:

att folk orkar med wii grafiken. jag är inte mycket för grafik men wii-grafik är ju ett skämt...

Men skämt är ju jätteroliga!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Medlem

Trevligt. Då kanske man kan kidnappa tillbaka min kidnappade Wii från morsan då! Ett tag i alla fall


signatur
Medlem

Vänta nu lite, ett spel av xenogears skaparen.... Xeno...HOLY "#¤%!@ crap!

Medlem

Uscha anime buscha.

Medlem

Blir väl vanlig Wii-gröt när man ser det i 50".

Medlem
Medlem

shit va snyggt speciellt för wii


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem
Skrivet av kaem79:

att folk orkar med wii grafiken. jag är inte mycket för grafik men wii-grafik är ju ett skämt...

Din kommentar är ett skämt, helt värdelöst.

Köp direkt I tell you!


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar