Jag kräker på livet

Medlem
Jag kräker på livet

Åtminstone lite grann. Inom loppet av två timmar har jag spillt ut ett mjölkpaket över mattan, fått stopp i toaletten av allt hushållspapper jag använde när jag torkade upp mjölken, lyckades få internet att sluta fungera (typ hela INTERNET) samt när jag försökte fixa med sladdar och doningar fick jag fyra tv-serieboxar + en Assasins Creed-samlarbox i huvudet. Det där med att vara ensam hemma är läskigt.

Japp.

Jo, jag snaggade av hela håret också igår by the way, skönt som satan himself!

Nu ska jag baka en till cheesecake, fast experimentera fram nytt recept. Återkommer med bild!

[ia=25904; large]

#blogg

Medlem
Jag kräker på livet

Starkt att baka en cheesecake när du har en otursdag, hoppas du klarar en motgång till ;).

Medlem

Funderar också på att trimma bort håret nu när det börjar bli varmt ute.

Och jag är ledsen att meddela att köpet av en tavla får skjutas upp ytterligare tid, då som vanligt så dimper det ner nå oförutsett i sista sekund som man inte ens tänkt på. Hoppas du inte räknat med några trevliga inköp för pengarna eller nå så jag får göra dig besviken.


signatur
Medlem

Nejdå, ingen fara Ramrod, vill du att jag ska paxa den åt dig till ett senare tillfälle?

Medlem

Då det är en digital bild, så kan du väl sälja den hur många gånger som helst? Behövs väl ingen paxning då?


signatur
Medlem

Finns en skum regel, som gäller fotografier, och tror det gäller digitala bilder också. Man får sälja fyra st, och kalla dem orginal (samt att man skickar skrivet intyg), sedan får man sälja resten billigare och kalla dem kopior. Det låter helskumt, men back in the days på konstskola, så fick jag veta det av lärarna.

Medlem

Som vanligt när det gäller digital media så är alla regler rejält efter.


signatur
1
Skriv svar