Färsk Brink-rulle i vårt arkiv

Robot
Färsk Brink-rulle i vårt arkiv

Spana in olika vapen, förmågor, explosioner och gameplaysegment från den efterlängtade förstapersonspangaren.

#brink


Medlem
Färsk Brink-rulle i vårt arkiv

ärligt talat så ser det väldigt dåligt ut. animationerna är ju hur kassa som helst. såg inte ens ut att vara någon slags ragdoll överhuvudtaget. rätt illa.

Inaktiv

Jag ställer mig väldigt skeptisk till det här spelet.
Dels så känns grafiken, ju närmare man kommer släppet, väldigt mycket sämre ut än på de bilder man fick se inledningsvis. Det får mig att tänka: konsolanpassning.
Dels så ogillar jag "SMART"-knappen, eftersom universiallösningar för alla former av hopp, krypande, glidanden och dylika manövrar enbart efterfrågas av fjortisar och idioter. Det får mig att tänka: konsolanpassning.
Dels så är jag skeptisk till idén med "sömlös övergång mellan single player och multi player". Det låter i mina öron som att SP-kampanjen är en enda stor BOT-match och att MP-spelandet dessutom inte premierar lagspelande för fem öre utan istället riktar sig till folk som bara vill lira runt på egen hand, skjuta lite och sedan logga ur igen. Det får mig att tänka: konsolanpassning.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Jag ställer mig väldigt skeptisk till det här spelet.
Dels så känns grafiken, ju närmare man kommer släppet, väldigt mycket sämre ut än på de bilder man fick se inledningsvis. Det får mig att tänka: konsolanpassning.
Dels så ogillar jag "SMART"-knappen, eftersom universiallösningar för alla former av hopp, krypande, glidanden och dylika manövrar enbart efterfrågas av fjortisar och idioter. Det får mig att tänka: konsolanpassning.
Dels så är jag skeptisk till idén med "sömlös övergång mellan single player och multi player". Det låter i mina öron som att SP-kampanjen är en enda stor BOT-match och att MP-spelandet dessutom inte premierar lagspelande för fem öre utan istället riktar sig till folk som bara vill lira runt på egen hand, skjuta lite och sedan logga ur igen. Det får mig att tänka: konsolanpassning.

+1

Medlem

Jag ser fram emot det.

Men videon var vardelös däremot, ta bort den där sketna musiken och låt oss höra ingame vapenljud bara, för jag ser fram emot spelet inte massa töntiga videos. Och är vapenljuden värdelösa, kan det få mig ändra uppfattning om spelet faktiskt. Så det är sånt jag vill se.


Asus X370 Prime Pro|AMD Ryzen 1700|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3000mhz|Creative SB-Z|HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GBram-17" 120hz IPS|HTC Vive VR|Playstation 4 Pro|Huawei 8|

Medlem

Det här kommer bli grymt!

Jag tycker det mesta ser OK ut, fart och fläkt.


FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan inte annat än hålla med förgående talare om grafiken, bilderna vi fick se tidigare såg mycket bättre och snygare ut...

och för att faktist innehållet, så är jag skeptisk till abilitys så som "Self ressurect" verkar lite smålamt om jag själv får säga så.


Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Det var bättre förr! Eller, förhandstittarna på det här spelet såg iaf mer intressanta ut förr!

Medlem

Ni som klagar på grafiken, med viss rätt. Jag tror ärligt talat att det vi fick se i början var från PC och detta är från konsol. En sån sak som att det saknas realtime skuggor tex. Finns något klipp, vet ej vilket, där de ät blandat med och utan skuggor. Lite wierd.

Jag ÄLSKAR artdirection dom kör. Tycker det ser så jävla nice ut!

Inaktiv
Skrivet av sltrOlsson:

Ni som klagar på grafiken, med viss rätt. Jag tror ärligt talat att det vi fick se i början var från PC och detta är från konsol. En sån sak som att det saknas realtime skuggor tex. Finns något klipp, vet ej vilket, där de ät blandat med och utan skuggor. Lite wierd.

Jag ÄLSKAR artdirection dom kör. Tycker det ser så jävla nice ut!

Det är väl det som är konsolanpassning när den är som värst?
Spelmakarna får en idé. De får pengar och börjar skissa på konceptet.
De blir eld och lågor, börjar hypa fansen och visar smakprov på sin kreation.

Därefter tar det roliga slut då utgivaren skriker "app app app, tänk på att felknullade skitungar med krysslåda ska köpa det" och därefter går det utför.

Är det bara jag som minns intervjun där utvecklarna skulle förklara det "innovativa" i att man inte skulle dö så lätt om man blev skjuten utan få chanser att återuppliva sig själv och dylikt för att "sänka tröskeln för nybörjare".
Sådana skall spelen se ut år 2011. En enda knapp för att göra alla snygga svåra tricks och hälsa som inte bara regenereras utan som dessutom låter dig vakna upp från de döda så att du ska slippa respawn i multiplayer. Jag väntar bara på att de ska ta bort magasinen i vapnen därför att utvecklarna inte vill att "spelets flyt ska stanna upp därför att spelaren är tvungen att ladda om sitt vapen".

Medlem

Kommer bli så jävla skoj, Påminner lite om TF2, fast med abilities och parkour, längtar!

Chefredaktör
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av sltrOlsson:

Ni som klagar på grafiken, med viss rätt. Jag tror ärligt talat att det vi fick se i början var från PC och detta är från konsol. En sån sak som att det saknas realtime skuggor tex. Finns något klipp, vet ej vilket, där de ät blandat med och utan skuggor. Lite wierd.

Jag ÄLSKAR artdirection dom kör. Tycker det ser så jävla nice ut!

Det är väl det som är konsolanpassning när den är som värst?
Spelmakarna får en idé. De får pengar och börjar skissa på konceptet.
De blir eld och lågor, börjar hypa fansen och visar smakprov på sin kreation.

Därefter tar det roliga slut då utgivaren skriker "app app app, tänk på att felknullade skitungar med krysslåda ska köpa det" och därefter går det utför.

Är det bara jag som minns intervjun där utvecklarna skulle förklara det "innovativa" i att man inte skulle dö så lätt om man blev skjuten utan få chanser att återuppliva sig själv och dylikt för att "sänka tröskeln för nybörjare".
Sådana skall spelen se ut år 2011. En enda knapp för att göra alla snygga svåra tricks och hälsa som inte bara regenereras utan som dessutom låter dig vakna upp från de döda så att du ska slippa respawn i multiplayer. Jag väntar bara på att de ska ta bort magasinen i vapnen därför att utvecklarna inte vill att "spelets flyt ska stanna upp därför att spelaren är tvungen att ladda om sitt vapen".

Respawn-grejen verkar ju vara en ability som många andra, och med begränsade slots lär du behöva offra något annat för att kunna använda det.

Och du, jag vill inte se formuleringar som "felknullade skitungar med krysslåda" i forumet.


Din vänlige kvartersspindel - följ mig på Twitter

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av sltrOlsson:

Ni som klagar på grafiken, med viss rätt. Jag tror ärligt talat att det vi fick se i början var från PC och detta är från konsol. En sån sak som att det saknas realtime skuggor tex. Finns något klipp, vet ej vilket, där de ät blandat med och utan skuggor. Lite wierd.

Jag ÄLSKAR artdirection dom kör. Tycker det ser så jävla nice ut!

Det är väl det som är konsolanpassning när den är som värst?
Spelmakarna får en idé. De får pengar och börjar skissa på konceptet.
De blir eld och lågor, börjar hypa fansen och visar smakprov på sin kreation.

Därefter tar det roliga slut då utgivaren skriker "app app app, tänk på att felknullade skitungar med krysslåda ska köpa det" och därefter går det utför.

Är det bara jag som minns intervjun där utvecklarna skulle förklara det "innovativa" i att man inte skulle dö så lätt om man blev skjuten utan få chanser att återuppliva sig själv och dylikt för att "sänka tröskeln för nybörjare".
Sådana skall spelen se ut år 2011. En enda knapp för att göra alla snygga svåra tricks och hälsa som inte bara regenereras utan som dessutom låter dig vakna upp från de döda så att du ska slippa respawn i multiplayer. Jag väntar bara på att de ska ta bort magasinen i vapnen därför att utvecklarna inte vill att "spelets flyt ska stanna upp därför att spelaren är tvungen att ladda om sitt vapen".

Även om du uttryckte dig lite tveksamt har du helt klart rätt. Tyvärr känns det som om fler och fler spel dummas ner till förmån för konsoler och casual-gamers. De enda som jag vet som behåller en gedigen spelupplevelse i sina produkter är Paradox.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av sltrOlsson:

Ni som klagar på grafiken, med viss rätt. Jag tror ärligt talat att det vi fick se i början var från PC och detta är från konsol. En sån sak som att det saknas realtime skuggor tex. Finns något klipp, vet ej vilket, där de ät blandat med och utan skuggor. Lite wierd.

Jag ÄLSKAR artdirection dom kör. Tycker det ser så jävla nice ut!

Det är väl det som är konsolanpassning när den är som värst?
Spelmakarna får en idé. De får pengar och börjar skissa på konceptet.
De blir eld och lågor, börjar hypa fansen och visar smakprov på sin kreation.

Därefter tar det roliga slut då utgivaren skriker "app app app, tänk på att felknullade skitungar med krysslåda ska köpa det" och därefter går det utför.

Är det bara jag som minns intervjun där utvecklarna skulle förklara det "innovativa" i att man inte skulle dö så lätt om man blev skjuten utan få chanser att återuppliva sig själv och dylikt för att "sänka tröskeln för nybörjare".
Sådana skall spelen se ut år 2011. En enda knapp för att göra alla snygga svåra tricks och hälsa som inte bara regenereras utan som dessutom låter dig vakna upp från de döda så att du ska slippa respawn i multiplayer. Jag väntar bara på att de ska ta bort magasinen i vapnen därför att utvecklarna inte vill att "spelets flyt ska stanna upp därför att spelaren är tvungen att ladda om sitt vapen".

Ja jag reagerade också på "liva upp dig själv", förhoppningsvis är det väl bara ett "down" läge likt MW2s "last stand" - utan möjligheten att skjuta. Förhoppningsvis så inebär det väl också att man väljer bort något annat sjukt viktigt. Alltså får noobsen en möjlighet att spela, medans vi mer erfarna FPSare kan använda de vettiga perksen.

"Hoppas". Saken är ju att detta inte är splash damage första multiplayer FPS, och i grunden är dem ett par moddare, så förhoppningsvis har det fortfarande kvar kärleken för PC. Dock som du säger är det ju oftast utgivare som kommer o fingrar.

Chefredaktör
Skrivet av sltrOlsson:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av sltrOlsson:

Ni som klagar på grafiken, med viss rätt. Jag tror ärligt talat att det vi fick se i början var från PC och detta är från konsol. En sån sak som att det saknas realtime skuggor tex. Finns något klipp, vet ej vilket, där de ät blandat med och utan skuggor. Lite wierd.

Jag ÄLSKAR artdirection dom kör. Tycker det ser så jävla nice ut!

Det är väl det som är konsolanpassning när den är som värst?
Spelmakarna får en idé. De får pengar och börjar skissa på konceptet.
De blir eld och lågor, börjar hypa fansen och visar smakprov på sin kreation.

Därefter tar det roliga slut då utgivaren skriker "app app app, tänk på att felknullade skitungar med krysslåda ska köpa det" och därefter går det utför.

Är det bara jag som minns intervjun där utvecklarna skulle förklara det "innovativa" i att man inte skulle dö så lätt om man blev skjuten utan få chanser att återuppliva sig själv och dylikt för att "sänka tröskeln för nybörjare".
Sådana skall spelen se ut år 2011. En enda knapp för att göra alla snygga svåra tricks och hälsa som inte bara regenereras utan som dessutom låter dig vakna upp från de döda så att du ska slippa respawn i multiplayer. Jag väntar bara på att de ska ta bort magasinen i vapnen därför att utvecklarna inte vill att "spelets flyt ska stanna upp därför att spelaren är tvungen att ladda om sitt vapen".

Ja jag reagerade också på "liva upp dig själv", förhoppningsvis är det väl bara ett "down" läge likt MW2s "last stand" - utan möjligheten att skjuta. Förhoppningsvis så inebär det väl också att man väljer bort något annat sjukt viktigt. Alltså får noobsen en möjlighet att spela, medans vi mer erfarna FPSare kan använda de vettiga perksen.

"Hoppas". Saken är ju att detta inte är splash damage första multiplayer FPS, och i grunden är dem ett par moddare, så förhoppningsvis har det fortfarande kvar kärleken för PC. Dock som du säger är det ju oftast utgivare som kommer o fingrar.

De gjorde ett fantastiskt jobb med Enemy Territory, ett mindre bra jobb med Quake Wars så jag hoppas detta lyfter. På pappret är det precis min kopp thé, med fokus på rörelser, objectives och klasser.


Din vänlige kvartersspindel - följ mig på Twitter

Medlem

Alla filmer jag sett har varit från konsol. Nu kanske jag inte har sett ALLA filmer som de släppt men för att kommentera den så kallade "konsolifieringen" så är det väl så nuförtiden att är ett spel inte exklusivt så är det självklart att man som utvecklare måste spela sina kort väl för att anpassa till både PC och konsol?

Själv föredrar jag alltid spel som inte är cross-platform, helst ska det vara exklusivt till en enda enhet, då vet man att det är där utvecklaren har lagt sin tid!

Förövrigt så tycker jag Brink ser rätt skönt ut. Dagens "realistiska" grafik tycker jag blir rätt hård. Ge mig mjuka kanter och fina färger så är jag nöjd! Gameplay kommer dock alltid vara viktigast i slutändan!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av sltrOlsson:

Ni som klagar på grafiken, med viss rätt. Jag tror ärligt talat att det vi fick se i början var från PC och detta är från konsol. En sån sak som att det saknas realtime skuggor tex. Finns något klipp, vet ej vilket, där de ät blandat med och utan skuggor. Lite wierd.

Jag ÄLSKAR artdirection dom kör. Tycker det ser så jävla nice ut!

Det är väl det som är konsolanpassning när den är som värst?
Spelmakarna får en idé. De får pengar och börjar skissa på konceptet.
De blir eld och lågor, börjar hypa fansen och visar smakprov på sin kreation.

Därefter tar det roliga slut då utgivaren skriker "app app app, tänk på att felknullade skitungar med krysslåda ska köpa det" och därefter går det utför.

Är det bara jag som minns intervjun där utvecklarna skulle förklara det "innovativa" i att man inte skulle dö så lätt om man blev skjuten utan få chanser att återuppliva sig själv och dylikt för att "sänka tröskeln för nybörjare".
Sådana skall spelen se ut år 2011. En enda knapp för att göra alla snygga svåra tricks och hälsa som inte bara regenereras utan som dessutom låter dig vakna upp från de döda så att du ska slippa respawn i multiplayer. Jag väntar bara på att de ska ta bort magasinen i vapnen därför att utvecklarna inte vill att "spelets flyt ska stanna upp därför att spelaren är tvungen att ladda om sitt vapen".

Respawn-grejen verkar ju vara en ability som många andra, och med begränsade slots lär du behöva offra något annat för att kunna använda det.

Och du, jag vill inte se formuleringar som "felknullade skitungar med krysslåda" i forumet.

Quake wars är nog det bästa FPS som släppts,bra koncept och krävdes enormt TP för att klara. Synd bara att dem flesta inte förstod det.
Har stora förhoppningar på detta Brink.

Chefredaktör
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av sltrOlsson:

Ni som klagar på grafiken, med viss rätt. Jag tror ärligt talat att det vi fick se i början var från PC och detta är från konsol. En sån sak som att det saknas realtime skuggor tex. Finns något klipp, vet ej vilket, där de ät blandat med och utan skuggor. Lite wierd.

Jag ÄLSKAR artdirection dom kör. Tycker det ser så jävla nice ut!

Det är väl det som är konsolanpassning när den är som värst?
Spelmakarna får en idé. De får pengar och börjar skissa på konceptet.
De blir eld och lågor, börjar hypa fansen och visar smakprov på sin kreation.

Därefter tar det roliga slut då utgivaren skriker "app app app, tänk på att felknullade skitungar med krysslåda ska köpa det" och därefter går det utför.

Är det bara jag som minns intervjun där utvecklarna skulle förklara det "innovativa" i att man inte skulle dö så lätt om man blev skjuten utan få chanser att återuppliva sig själv och dylikt för att "sänka tröskeln för nybörjare".
Sådana skall spelen se ut år 2011. En enda knapp för att göra alla snygga svåra tricks och hälsa som inte bara regenereras utan som dessutom låter dig vakna upp från de döda så att du ska slippa respawn i multiplayer. Jag väntar bara på att de ska ta bort magasinen i vapnen därför att utvecklarna inte vill att "spelets flyt ska stanna upp därför att spelaren är tvungen att ladda om sitt vapen".

Respawn-grejen verkar ju vara en ability som många andra, och med begränsade slots lär du behöva offra något annat för att kunna använda det.

Och du, jag vill inte se formuleringar som "felknullade skitungar med krysslåda" i forumet.

Quake wars är nog det bästa FPS som släppts,bra koncept och krävdes enormt TP för att klara. Synd bara att dem flesta inte förstod det.
Har stora förhoppningar på detta Brink.

Jag gillade inte känslan alls i det, rörelserna och vapnen tilltalade mig inte alls.


Din vänlige kvartersspindel - följ mig på Twitter

Medlem

Håller med herr Sundelius om ET-spelen. Det första var grymt bra och dess like är svårt att hitta. Quake Wars hade sina glimtar men var lite av en seg och oengagerande uppföljare.
Brink ser lovande ut om man ser på gameplay. Grafiken är lite svår på mina ögon men inte för att det är tekniskt dåligt. Bara stilen som inte känns rätt för mig. Om gameplay väger upp är det dock skit samma med grafiken.

Angånde detta eviga tjat om fördumning och konsollanpassning. Jag är en PC-fanboy i grunden. Jag tar PC över de andra 24/7. Men ofta är denna process en bra grej.

T ex. de som gnäller på Crysis 2. Snabbhet och styrka finns fortfarande kvar. Enda skillnaden är att du slipper lite arbete. Att nu springa och sen klippa till någon är tusen gånger lättare än i orginalet och det är fortfarande samma egenskap hos dräkten och samma manöver. Bara enklare.

Och äger man flera maskiner kan man nu välja den som ger dig bäst spelupplevelse. Vare sig det gäller PC Xbox eller PS. Jag tycker till exempel att Halo på PC suger. Men på Xbox är det gudomligt.
Olika spel passar olika bra till olika maskiner.

Nu kan inte alla äga allt, men välj då för guds skull ett annat spel? Något som passar dig och din maskin. Jag tror vi är för bortskämda. Ingen kan få allt.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Jag ställer mig väldigt skeptisk till det här spelet.
Dels så känns grafiken, ju närmare man kommer släppet, väldigt mycket sämre ut än på de bilder man fick se inledningsvis. Det får mig att tänka: konsolanpassning.
Dels så ogillar jag "SMART"-knappen, eftersom universiallösningar för alla former av hopp, krypande, glidanden och dylika manövrar enbart efterfrågas av fjortisar och idioter. Det får mig att tänka: konsolanpassning.
Dels så är jag skeptisk till idén med "sömlös övergång mellan single player och multi player". Det låter i mina öron som att SP-kampanjen är en enda stor BOT-match och att MP-spelandet dessutom inte premierar lagspelande för fem öre utan istället riktar sig till folk som bara vill lira runt på egen hand, skjuta lite och sedan logga ur igen. Det får mig att tänka: konsolanpassning.

Håller helt och fullt med. Flopp!

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Jag ställer mig väldigt skeptisk till det här spelet.
Dels så känns grafiken, ju närmare man kommer släppet, väldigt mycket sämre ut än på de bilder man fick se inledningsvis. Det får mig att tänka: konsolanpassning.
Dels så ogillar jag "SMART"-knappen, eftersom universiallösningar för alla former av hopp, krypande, glidanden och dylika manövrar enbart efterfrågas av fjortisar och idioter. Det får mig att tänka: konsolanpassning.
Dels så är jag skeptisk till idén med "sömlös övergång mellan single player och multi player". Det låter i mina öron som att SP-kampanjen är en enda stor BOT-match och att MP-spelandet dessutom inte premierar lagspelande för fem öre utan istället riktar sig till folk som bara vill lira runt på egen hand, skjuta lite och sedan logga ur igen. Det får mig att tänka: konsolanpassning.

Så sant så sant, gillar inte heller stilen på gubbarna i spelet, långsmala som fan och alla ser typ likadana ut? även fast de har olika ansikten osv är "looken" likadan ser ut som ett gäng retards.

Medlem

ser ut som Team Fortress 2 me bättre grafik

Medlem

Haha Mjauv :). "felknullade skitungar med krysslåda"

Skrivet av moberg:

ärligt talat så ser det väldigt dåligt ut. animationerna är ju hur kassa som helst. såg inte ens ut att vara någon slags ragdoll överhuvudtaget. rätt illa.

Ja visst! Såg hur stelt ut som helst, och spelarna gled fram som på is. Verkar lite märkligt för spelet blir bara fulare och fulare.

Det är bra med forum, så man vet att man inte ser i syne.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Är det bara jag som minns intervjun där utvecklarna skulle förklara det "innovativa" i att man inte skulle dö så lätt om man blev skjuten utan få chanser att återuppliva sig själv och dylikt för att "sänka tröskeln för nybörjare".
Sådana skall spelen se ut år 2011. En enda knapp för att göra alla snygga svåra tricks och hälsa som inte bara regenereras utan som dessutom låter dig vakna upp från de döda så att du ska slippa respawn i multiplayer. Jag väntar bara på att de ska ta bort magasinen i vapnen därför att utvecklarna inte vill att "spelets flyt ska stanna upp därför att spelaren är tvungen att ladda om sitt vapen".

Aka..."I can win button"!

1
Skriv svar