Träffa Dice och snacka Battlefield

Robot
Träffa Dice och snacka Battlefield

Den 19 april håller Swedish Game Awards ett event dit vem som helst kan komma och träffa utvecklarna bakom det svenska spelundret Battlefield. Glöm inte att registrera dig.

#battlefield-bad-company-2, #battlefield-play-4-free


Träffa Dice och snacka Battlefield

Registrerad, den här gången ska jag inte bli sjuk dagen innan!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Glad att man är i Stockholm då

Medlem

Nu jävlar blir det att regga och åka dit med någon polare :3


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Gaaaah!! jobbar då:/ måste de ta det på en vardag!


signatur

cags

Medlem

Cool, reggad


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv

Håller med, en vardag.. doh? :/

Medlem

Det är på eftermiddagen kl 17.30 och fortsätter fram till ca 20.00. Det bör nog funka för de flesta.

Vi kommer att försöka streama evenemanget live för de som inte har möjligheten att närvara personligen.


signatur

Steam: wizzler

Medlem

Eftersom jag själv inte kan närvara i Sthlm så kan någon fråga åt mig istället??

Vad kommer dom rekommenderade systemkraven vara för PC?

Tack på förhand!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

En fråga jag skulle vilja ställa är:
1: Kommer spelet ha fortsatt support efter release, och hur länge i så fall? (Support i form av nya kartor, patchar, anti-fusk)
Är lite less att spendera pengar på ett spel som hypas som fan innan release, men som sedan dör ut efter någon månad pga av bristande intresse från aktörerna.

Medlem

Vad spelar det för roll? Det enda som kommer "avslöjas" är samma grejer som redan har "avslöjats". Det kommer inte bli något nytt och de kommer fortfarande tiga om multiplayer. Precis som den här "stor förhandstitt" där det inte sades någonting som var nytt. Nej tack, jag hade hoppat detta även om jag så bodde granne med lokalen.


signatur

"En dåres bifall gör mera ont än hans kritik."
- Nicolas Boileau-Despréaux

Medlem

Soft! Reggat och klart med polarn

Medlem

Skulle vara kul om man kunde åka dit. Är ju bara 2 timmars åkande.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av sacrifize:

Vad spelar det för roll? Det enda som kommer "avslöjas" är samma grejer som redan har "avslöjats". Det kommer inte bli något nytt och de kommer fortfarande tiga om multiplayer. Precis som den här "stor förhandstitt" där det inte sades någonting som var nytt. Nej tack, jag hade hoppat detta även om jag så bodde granne med lokalen.

kanske, kanske inte. hursom så är det ett perfekt tillfälle att träffa människorna bakom spelen och få chans att prata med dem face-to-face. De är speciellt intressant om man vill söka jobb hos DICE!


signatur

Steam: wizzler

Medlem
Skrivet av wizzler:
Skrivet av sacrifize:

Vad spelar det för roll? Det enda som kommer "avslöjas" är samma grejer som redan har "avslöjats". Det kommer inte bli något nytt och de kommer fortfarande tiga om multiplayer. Precis som den här "stor förhandstitt" där det inte sades någonting som var nytt. Nej tack, jag hade hoppat detta även om jag så bodde granne med lokalen.

kanske, kanske inte. hursom så är det ett perfekt tillfälle att träffa människorna bakom spelen och få chans att prata med dem face-to-face. De är speciellt intressant om man vill söka jobb hos DICE!

Det kan jag hålla med om. Men då är man ju onekligen inte där för Battlefield 3. Ur jobbsynpunkt hade jag gärna gått dit. Men om vi ska ta det ur ett förhandsvisnings- och informationsperspektiv så är det nog ganska dead end.


signatur

"En dåres bifall gör mera ont än hans kritik."
- Nicolas Boileau-Despréaux

Medlem

Ni som är i närheten kan ju kanske ställa på dem lite då för en gångs skull!

Har ni löst Connection Problems?
Kommer ni patcha spelet hårt i början, om så behövs? Ska ju inte behöva vänta 1 år efter att produkten köpts för att få ett "färdigt" spel.
Roadkill systemet var ingen höjdare i BC2, något ni har förbättrat?

Finns ju ganska mycket än som behöver finputsas i tidigare spel!
Frågor som systemkrav m.m är ju onödigt då det i princip alltid dyker upp innan release!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
1
Skriv svar