Scammy scam

Medlem
Scammy scam

Jag höll på att spotta ut morgonkaffet i ett spontangarv när jag läste mina mail på morgonen.

Skrivet av Avrom Finco:

Ämne: what's up Andreas
how's life ?! I am a female!!!
I really enjoy your personal profile!!! i believe its incredible
I've a lot of private images. i'm dying to show off. u interested? inform me. contact me: littlebaby@mailrocketa.com
I never respond through facebook

För det första så är Avrom ett väldigt udda kvinnonamn, enligt lite googlande så är det i högsta grad en maskulint namn. Intressant. Personen i fråga skulle kunna ha genomgått en könsoperation. Mailrocketa verkar vara en gratis mailklient, men jag har inte vågat gå in på hemsidan än. Meddelandet skickades till min facebook, som har jag övergett sen några månader tillbaka, men personen vill inte att jag svarar tillbaks på facebook av någon lurig anledning. Finns det folk som går på sånt här fortfarande? Eller jag antar det eftersom sånt här skickas ut fortfarande. Hur smickrande det än är, så får jag tacka nej, Avrom.

how's life ?! I am a female!!! kommer jag att skratta gott åt hela dagen i alla fall.

#blogg

Redaktör
Ponny
Scammy scam

"I am a female!!!"

Vi är två som kommer skratta gott.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

what's up Fredrik
how's life?!?!?!

Glöm inte "informera den / kontakta den", som den skriver


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hm. Jag undrar hur de skulle reagera om jag kopierade texten och bytte ut personens namn mot mitt istället, ska prova

1
Skriv svar