Everquest 2 - Någon som spelar?

Medlem
Everquest 2 - Någon som spelar?

Tjena folket! Tänkte höra om någon fortfarande spelar detta highfantasy liret? Jag gjort det en gång i tiden, dock med en sämre burk, vilket resulterade i att jag lade ner! Nu fick jag ett mail om att mitt account blivit aktiverat igen. Fick en 7 dagars trail. Om man köper tid sedan skulle man få lite roliga grejor; en flygande mount, var det som var iögonfallande. Men jag skulle vilja veta om det finns casual-gamers kvar?

Men nu när jag har en lite bättre burk, samt ett bättre bildkort så rinner det på bättre, men fortfarande får jag känslan av att det inte är värst optimerat.. Finns det kanske några tweaks för att få det att flyta på ännu bättre?

Vad tycker ni om EQ2? Varför spelar ni det för? Lade just ner AoC, innan grafikuppdateringen!
Sen vill man ju veta mer om 3:an! Vet ni något?


signatur

Niet.

Medlem

Ingen alls?


signatur

Niet.

Medlem

Någon som är sugen på att dra igång och lira?


signatur

Niet.

Medlem

Hahaha!


signatur

Niet.

Medlem

Spelade det från releasen -05 fram till 2008 nån gång. Slutade spela för det var helt öde på de två europeiska servrarna. Har dock varit sugen att dra igång igen men skulle veta lite mer om hur servrarna ser ut. Och tror inte det finns så många casual gamers i EQ2. Det har alltid varit ett hardcore spel.

Läste nånstans om att det är F2P nu och flera stycken expansioner har kommit sen man spelade sist, så det kanske har blivit mer casual.

1
Skriv svar