Plattformsspel till NDS

Medlem
Plattformsspel till NDS

Äger en Nintendo 3DS och är lite sugen på ett plattformsspel ala Super Mario eller något liknande, och det ska INTE vara Super Mario i det här fallet. Tips?

Medlem

Giana Sisters DS, James Pond - Codename Robocod eller kanske Super Princess Peach ?

Giana Sisters tycker jag är roligt, Robocod har jag inte spelat på DS utan bara på gamla hederliga Amiga'n. Princess Peach har jag inte spelat.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Okamiden!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

jag rekommenderar att du kollar upp Henry Hatsworth. Mycket trevligt plattformshoppande med en bejeweld tvist! helt underbart spel enligt mig!
Tea time!

Medlem

Tack för svaren hörni! Men det var inte riktigt vad jag sökte efter. Nåja jag får kolla vidare helt enkelt. När jag ändå är på G, vet ni om det finns någon arkad shooter till DS? Alltså något plan eller farkost som antingen flyger horisontellt eller vertikalt och som samlar på sig supervapen och skjuter ner mängder av fiender?

Medlem

Nanostray och dess uppföljare Nanostray 2 ?


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Parzec:

Nanostray och dess uppföljare Nanostray 2 ?

Det ser riktigt kul ut. Kanske blir ett köp här! Tack för tipset!

1
Skriv svar