Heta nya bilder på Max Payne 3
En man porträtterad på tio bilder från vad som verkar vara flera olika perioder i hans liv. Max Payne, den lymmeln.
Ska bli så jävla roligt!!!:D Hoppas bara de inte hoppat på den här idiotiska tps trenden med kameran på sidan..
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Aha, smart, nu fattar jag vad de håller på med. Spelet kommer int enbart utspela sig i jungeln, utan det blir lite tillbakablickar, varav det märkliga ansiktet och John McClane-utstyrseln...
Aha, smart, nu fattar jag vad de håller på med. Spelet kommer int enbart utspela sig i jungeln, utan det blir lite tillbakablickar, varav det märkliga ansiktet och John McClane-utstyrseln...
Ja precis, det skrevs det även om i senaste stora artikeln om Max Payne 3 (tror det var i Edge). Det var mycket härligt att se att det finns något kvar av den gamla nedgångna Max som vi såg i tvåan. Hoppas vi får ett release-date snart, kanske på E3?
I övrigt: fan va jag vill ha detta!
Imperator
Ska bli så jävla roligt!!!:D Hoppas bara de inte hoppat på den här idiotiska tps trenden med kameran på sidan..
Skulle inte tro det. Det är ändå Rockstar som gör det med sin Rage-motor, så kameran kommer antagligen te sig som den gjorde i Red Dead Redemption och GTA 4
Imperator
"You never forget your first time!" Så sant när det gäller Mr. Payne och bullet time...
Skulle inte tro det. Det är ändå Rockstar som gör det med sin Rage-motor, så kameran kommer antagligen te sig som den gjorde i Red Dead Redemption och GTA 4
Skulle inte tro det? De har ju det korkade systemet i GTA 4! Rena ludret när man springer inomhus och ska skjuta så ser man ju inte ett skit.
Varför utvecklar inte Remedy det 3:e spelet? :s
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Skulle inte tro det? De har ju det korkade systemet i GTA 4! Rena ludret när man springer inomhus och ska skjuta så ser man ju inte ett skit.
Varför utvecklar inte Remedy det 3:e spelet? :s
Haha ursäkta jag tänkte inte på att den kameran faktiskt gör så när man siktar haha nu fick du mig skeptisk också!
Imperator
En sak till: Om det nu är så att Max är flint-flint och inte bara rakad så undrar jag om man under någon av alla flashbacks kommer få se Max bli tunnhårig också det vore något det
Det är alldeles för ont om tunnhåriga dataspelskaraktärer. Det är väl egentligen bara Kane & Lynch som har sådana annars?
En sak till: Om det nu är så att Max är flint-flint och inte bara rakad så undrar jag om man under någon av alla flashbacks kommer få se Max bli tunnhårig också det vore något det
Det är alldeles för ont om tunnhåriga dataspelskaraktärer. Det är väl egentligen bara Kane & Lynch som har sådana annars?
Gunslinger-klassen i Lead & Gold också ful jävel
Imperator
Är fortfarande skeptisk... Den Max jag känner är inte den som rakar av sig håret och sticker till Rio! Men... om man får knulla med Mona Sax igen kanske jag köper detta.
I believe she died..?
Har du inte spelat 2:an på svåraste, pöjk!? Dagens ungdom...
Och deras glädje var som svärd