Uncharted 3 ska toppa tvåan på "alla sätt som går"

Robot
Uncharted 3 ska toppa tvåan på "alla sätt som går"

Uncharted 2 har hyllats av såväl kritiker som spelare, men Naughty Dog är helt övertygade om att de kan överglänsa sig själva.

#uncharted-2-among-thieves, #uncharted-3-drakes-deception, #naughty-dog


Medlem
Uncharted 3 ska toppa tvåan på "alla sätt som går"

2:an var ju ett av dom roligast jag spelat så, varför ska inte 3:an bli bättre för, får hoppas på det bästa


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jag hoppas och tror att de kommer att ro det här iland I alla fall när det gäller singleplayer, MP såg lite för COD-skadat ut om man frågar mig.

Medlem

Kan bli svårt att toppa den redan skyhöga ribban. Hoppas att de lyckas!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag tycker Uncharted är rätt bra spel men de är väldigt överskattade. Det är så mycket Hollywood. Som att se på film, allt går av sig självt och det känns inte som att man ens håller i en handkontroll.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Jag tycker Uncharted är rätt bra spel men de är väldigt överskattade. Det är så mycket Hollywood. Som att se på film, allt går av sig självt och det känns inte som att man ens håller i en handkontroll.

Det är väl så det ska kännas när man spelar eller :)?

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Jag tycker Uncharted är rätt bra spel men de är väldigt överskattade. Det är så mycket Hollywood. Som att se på film, allt går av sig självt och det känns inte som att man ens håller i en handkontroll.

Hela meningen med Uncharted-serien är att det ska kännas som att man är i en gammal hederlig matinéfilm. Så känner jag i alla fall, men du kanske vill ha annorlunda.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Jag tycker Uncharted är rätt bra spel men de är väldigt överskattade. Det är så mycket Hollywood. Som att se på film, allt går av sig självt och det känns inte som att man ens håller i en handkontroll.

Grejen jag älskar med Uncharted är just att man är i kontroll under "cutscenes" eller vad man ska kalla det. Ett exempel är det hängande tåget i början av tvåan. Det ser ut som en film, men det är du som styr.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

MFZ
Medlem

uncharted 1 & 2 är bland det bästa jag någonsin spelat, och då växte jag ändå upp med zx spectrum och har hunnit med en del spel.

ser duktigt fram emot 3an nu.. gimme!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Får man hoppas på lite mer spelarinput och mindre film med QTE-inslag då?
Gillar spel där man får spela också, inte bara se på...

Medlem

så som dom har lyckats tidigare så borde dom kunna fjånka ihop nått grymt denna gången med...

Medlem

Jag tyckte 1:an var bra sen när jag köpte tvåan så tyckte jag den var skit bra så jag hoppas att den här blir grymt bra

1
Skriv svar