Grundläggande Brink-genomgång i videoformat

Robot
Grundläggande Brink-genomgång i videoformat

Bli SMART är budskapet på den nyaste Brink-rullen i vårt arkiv. En genomgång av grunderna är vad som erbjuds denna gång. Ta dig en titt!

#brink


Medlem
Grundläggande Brink-genomgång i videoformat

UIt ser konsolifierat ut.
Det kan bli bra ändå. I värsta fall finns det mycket annat att spela i år.

Medlem

Hmm, faktiskt första filmen som fick mig att bli mer tveksam än intresserad faktiskt. Gillade inte riktigt vad man såg av miljöerna och som tidigare - känns lite som ett konsol spel som kan spelas på PC... Hoppas attdet blir lite demo eller mer in game filmer och utförliga recensioner på detta.


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

bah... såg heller inget jag gillade!
Funkar säkert jättefint på Xboxen...men FPS kör jag helst på PCn och då funkar inte detta. Såg lite väl lamt ut. Även Crysis 2 gjorde mig besviken med sin konsollifiering. Hoppas dock jag bara fått fel intryck av detta, finns hopp än.

Medlem

Har inga förväntningar. Släpper dem inte ett demo så provar jag spelet på mindre lagliga vis. Orkar inte spendera 400 kr för ett annat sketet consol spel.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Får testa nå demo så man ser om det är skadat. Men annars ser det OK ut, lite tidsfördriv i dessa tider av speltorka.

Skägg.
10 Chambers

Jag får känslan av att de överkomplicerat saker och ting. Jamenar, att spela olika klasser är ju inte direkt nytt så det mesta borde vara självklart.


signatur
Medlem

Jag vill självklart spela det på PC, men blir mer och mer tveksam ju mer de visar. Som nämnt innan så känns det som ett strikt konsollspel - utöver det har jag inte sett något annat än gameplay mot bottar och på xbox.

Känns lite som MW2 släppet, dagen innan får man reda på att de fullständigt skiter i allt som har med PC att göra :).

Medlem

är så extremt taggad på det här spelet. blir att förbeställa helt klart

Medlem

som ET räv så måste jag säga att det kan bli bra... de har dock komplicerat till klasserna lite... men det fixar sig nog i en pro mod...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Såg precis på en video att de har den hemska streck-effekten när man skjuter, man ser alltså små strevk av kulorna. :S


signatur

A badly drawn wolf

1
Skriv svar