Nya FZ är här!

Medlem

nja, brukar gilla förändring, men detta e bara segt o plottrigt

Medlem

Fortfarande segt, den där menyn längst ner går det att få bort den helt? hatar den den är ful och stör bara.. och även om man minskar så vill jag inte ha en grön fyrkant längst till höger.

Medlem

Den ee jättefin !!!

Medlem

Gillar den nya layouten skarpt...

inloggningsformuläret hade lite väl mycket left-padding/margin texten borde med andra ord hamnar mer åt vänster i inloggningsrutorna enligt mig. Sitter på Firefox 4 Beta.

Men som sagt, gillar uppdateringen, den gamla kändes just gammal.


signatur

"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time."

Medlem

er nya skit website spammar firefox tabbarna med reklam.

Medlem

er nya skit website spammar firefox tabbarna med reklam.

Medlem

Sidan är fortfarande seg som sirap :(.
Ni borde verkligen bryta av kommentarerna så att man slipper scrolla i tio minuter för kolla av allt.

Medlem

Fruktansvärt seeeeeeeeeeg, mycket längre laddningstider än gamla sidan.

Sämre layout, svårare att få en snabb överblick.

Gillar den inte alls, tebax med den gamla tack!

Medlem

Gillar inte den nya designen alls. Bara gjort allting jobbigare och fulare.

Edit: Endast för mig firefox inte kan spara lösenordet för FZ.se? Att behöva kolla upp vad för lösenord jag har för fz.se varje gång jag ska logga in är lite irriterande (det händer nämligen att man rensar alla cookies osv = skriva in lösenordet på fz.se på nytt)... Om detta ej är pga FZs nya "design" så uppskattas tips om hur man fixar det.

Medlem

BYT TILLBAKA! Denna var riktigt usel, Laggar ju sönder Vill ha gammla tbx !

Medlem

Jag måste hålla med många andra här.
Den gamla var mycket bättre hittar knappt på denna sida och allt känns rörigt.

Medlem

Nej! DEn gamla designen fick mig att känna mig som hemma. Men jag antar att jag kommer att vänja mig.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Typiskt ett jobb av någon som tänkte att det skulle bli jättebra med massa facebook, twitter funktioner etc men som hade noll koll på den stora bilden så det blev bara potatismos av allting. Hade jag fått bestämma hade jag tagit tillbaks den gamla direkt och börjat jobba på en ny sida eller förbättra den nuvarande. Men för helvete ta tillbaks er gamla, börjar snart se mig om efter ny spelsida.

Medlem

Nej, nej, nej! Varför har man tagit bort vänsterspalten? Inte för att djävlas hoppas jag? Tillbaka med den tack!
Som det nu är saknar man samma fina överblick som den förra versionen hade. Nu är det ju löjligt svårt att hitta rätt utan en massa onödigt klickade hit och dit.

Medlem

Klart bättre, bra jobbat pågar!


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

När ska hela sidan bli omgjord, så att säga?

Medlem

Usch.... inte bra alls...

Medlem
Skrivet av Gamer 24-7:

Klart bättre, bra jobbat pågar!

jadu, vad är bättre, att sidan är seg så man tvingas slå på adblock, att reklamen stör hela sidan? på tok för stora nyhetskommentarer, allt känns bara inte riktigt genomtänkt mot den förra..

Medlem

Måste säga att det försvann en stor bit av "överblicken" på siten. Visst det kanske var dags att byta ut utseendet men jag måste säga att jag vill ha en sådan där "nyheter" lista med och inte bara 7 topp nyheter? Back to the RSS it is!

Owe
Medlem

Äsch.
Den gamla var mycket bättre på alla sätt o vis och dessutom snyggare.

Medlem

Såååååååå långsam. Dessutom så är det fortfarande den gamla layouten på vissa ställen. t.ex. när man ska skriva en kommentar.


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Alltså..

Vad fan har ni gjort?
Det går sååå långsamt.
Man tror att man har laddat sidan och börjar scrolla, så kommer skiten på att det behövs mer reklam, så skickas man upp igen, och mer reklam, upp igen.
Sitter ändå inte på någon dålig lina, så jag undrar hur det är för folk med lina under 10.
Jag har inget att säga om designen, den funkar, men ni får fan ta och trimma upp skiten.
Knappt att man orkar titta in här längre..
Och jag verkar ju inte vara ensam om att tycka det heller..

Skriv svar