Låt Marie d’Ibelin lära dig slåss

Robot
Låt Marie d’Ibelin lära dig slåss

Spelbara karaktären Marie d’Ibelin introduceras i actionäventyret The First Templar.

#the-first-templar, #haemimont-games


Medlem
Låt Marie d’Ibelin lära dig slåss

Jag gillar stilen!

Medlem

Hum, animationerna är för "försiktiga". Känns som om ett par ungar låtsasbråkar med varandra och lite rädda för att få ont lr göra illa sin polare.

Medlem

Maybe she's born with it, maybe it's Marie d'lbelin!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Lol @ Harpa.

Faktiskt rätt snygga animationer

"The First Templar offers a captivating campaign that can be enjoyed alone or cooperatively with a friend. When playing solo, the player can switch freely between the two characters, leaving the control of the second hero to the game’s AI. At any time, a second player may join in and take control of the second hero. "

Måste betyda att det är local Co-op eller?
Är det det så kan det va kul spel

edit: Det är bekräftat att det är local coop på 360 iaf... gött


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Local CO-OP ftw, då blir det ett köp
annars såg animationerna riktigt styltiga nu.

Visst gör dom, med assassins creed i bakhuvudet kommer det bli en plåga att svinga svärd, endast överträffad av trevligheten att lira tillsammans


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Även om det ser sådär ut så har ju ändå dom flesta CO-OP det där lilla extra som gör att spelet ändå blir bra i slutändan.

Tyvärr förstår inte många utvecklare det.

Men jag kan tänka mig köpa det här spelet iallafall!

Medlem

Suck, jag som trodde detta skulle bli ett toppenspel, men nu ser jag att man tydligen har ihjäl massor av Johanniterriddare.. Så det lär väl vara ännu ett spel där de kristna är onda och äter barn och man måste hjälpa de stackars muslimerna trots att man är tempelriddare.. Verkar riktigt lamt tyvärr.

Medlem

Njaae, vet inte riktigt vad man ska tycka om det här. Får väl pröva om jag får chansen


signatur

Game long and prosper

Medlem

någon annan som märkte wilhelm skriket vid 0:58?


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Inaktiv
Skrivet av limmplimmp:

någon annan som märkte wilhelm skriket vid 0:58?

Jajamen

Medlem

Wooow... Grafiken har de verkligen inte lyckats med, så otroligt tråkigt och dött ut.


signatur

AYY LMAO

1
Skriv svar