Nästa Assassin's Creed heter Revelations?

Robot
Nästa Assassin's Creed heter Revelations?

Ubisofts Facebook-ansvariga kan ha råkat avtäcka nästa del i lönnmördarsagan i förtid.

#assassins-creed


Nästa Assassin's Creed heter Revelations?

"Visas upp i maj" hoppas jag ändå betyder att det inte kommer förens nästa år... Känns som det behövs en paus även om Brotherhood var suveränt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Nej, det betyder bortom allt rimligt tvivel att spelet kommer att visas upp med bilder, filmer och så vidare under maj - för att sedan släppas långt senare. Det senaste jag hörde var budgetåret 2012.

Ja, det kommer nästa år...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ish
Medlem

Hade ni inte samma nyhet för bara någon vecka sedan? :S


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Hade ni inte samma nyhet för bara någon vecka sedan? :S

Såvitt jag vet är det här helt nytt. Du kanske tänker på den här? http://www.fz.se/artiklar/?id=89639

Ish
Medlem

Kanske. Har ni inte haft det uppe så har ni haft det uppe


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Kanske. Har ni inte haft det uppe så har ni haft det uppe

Nu förstår jag inte alls vad du MENAR, Raoul!

Ish
Medlem

Missade ett inte.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Jakob Svärd:

Nej, det betyder bortom allt rimligt tvivel att spelet kommer att visas upp med bilder, filmer och så vidare under maj - för att sedan släppas långt senare. Det senaste jag hörde var budgetåret 2012.

Jag trodde att Ubisofts (hyfsat officiella) ställning var att försöka släppa ett spel om året?

Medlem

Publicitet enbart tror jag. Inget misstag inte detta heller, men det är min åsikt och vad jag tror. Sedan så skulle jag också kunna tänka mig detta 2012. Sedan vill jag ha som i 2:an att det enbart är SP i spelet ingen MP alls. (i och försej skulle det vara grymt med Co-op i detta men vill ha minst lika lång och bra SP som i 2:an asså.)

Medlem

Kanske var ett PR trick? Vem vet... kanske inte verkar logiskt. Kan bli grymt vilket fall


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Ercarret:
Skrivet av Jakob Svärd:

Nej, det betyder bortom allt rimligt tvivel att spelet kommer att visas upp med bilder, filmer och så vidare under maj - för att sedan släppas långt senare. Det senaste jag hörde var budgetåret 2012.

Jag trodde att Ubisofts (hyfsat officiella) ställning var att försöka släppa ett spel om året?

Budgetår och kalendariska år är inte samma sak. "Budgetåret 2012" kan mycket väl innebära att det släpps 2011.

Medlem

Hitta detta på Twitter igenom facebook. Någon smart person kanske kan lista ut något
http://twitpic.com/4r2jx9


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Undrar vilken tidsperiod det blir denna gång, eller kommer dom forsätta med Ezio? Är då glad så länge fokus inte ligger på Desmond utanför animus grejjen.

Medlem
Skrivet av robineng:

Undrar vilken tidsperiod det blir denna gång, eller kommer dom forsätta med Ezio? Är då glad så länge fokus inte ligger på Desmond utanför animus grejjen.

Om jag har förstått det rätt så byter vi era. Kanske till franska revolutionens Paris eller den viktorianska London.

Medlem

Meh. Är mycket trött på detta uttjatade Assassin's Creed. Enligt mig var alla 3 spelen stora besvikelser


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

Meh. Är mycket trött på detta uttjatade Assassin's Creed. Enligt mig var alla 3 spelen stora besvikelser

Jag lutar nog så mycket man möjligen kan göra åt andra hållet, jag älskar dom. Spelen är snygga, innovativa, intressanta och en massa fler slaskiga saker jag inte kommer på just nu.

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Reize:

Meh. Är mycket trött på detta uttjatade Assassin's Creed. Enligt mig var alla 3 spelen stora besvikelser

Jag lutar nog så mycket man möjligen kan göra åt andra hållet, jag älskar dom. Spelen är snygga, innovativa, intressanta och en massa fler slaskiga saker jag inte kommer på just nu.

Jag kan hålla med dig till viss del. Det som gjorde mig besviken på alla 3 var att de utger sig (mer eller mindre) för att vara stealth-spel, men i själva verket är de hack n' slash. Varje uppdrag löses ju lättast genom att dra sitt feta svärd och kötta alla vakter i öppen strid, istället för att smyga och vara tyst som andra stealth-spel.


signatur

Imperator

Medlem

Hoppas att det kommer 2012, för i höst så är det BF3 för hela slanten


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Reize:

Meh. Är mycket trött på detta uttjatade Assassin's Creed. Enligt mig var alla 3 spelen stora besvikelser

Jag lutar nog så mycket man möjligen kan göra åt andra hållet, jag älskar dom. Spelen är snygga, innovativa, intressanta och en massa fler slaskiga saker jag inte kommer på just nu.

Jag kan hålla med dig till viss del. Det som gjorde mig besviken på alla 3 var att de utger sig (mer eller mindre) för att vara stealth-spel, men i själva verket är de hack n' slash. Varje uppdrag löses ju lättast genom att dra sitt feta svärd och kötta alla vakter i öppen strid, istället för att smyga och vara tyst som andra stealth-spel.

Tja, med tanke på att det är ett val spelaren gör kan jag inte riktigt hålla med dig. Och vem tackar nej till lite utmaning i dagens casual-klimat?

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Kanske var ett PR trick? Vem vet... kanske inte verkar logiskt. Kan bli grymt vilket fall

Synd bara att dom har börjat att mjölka ut serien nu.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av mosoloa1:

Kanske var ett PR trick? Vem vet... kanske inte verkar logiskt. Kan bli grymt vilket fall

Synd bara att dom har börjat att mjölka ut serien nu.

Man slutar då aldrig att förvånas.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av mosoloa1:

Kanske var ett PR trick? Vem vet... kanske inte verkar logiskt. Kan bli grymt vilket fall

Synd bara att dom har börjat att mjölka ut serien nu.

Ja! Och ett tecken på det är att dom lagt till MP och inte vågat satsa på bara SP som i de två första. Tvåan var ju allra best enligt min åsikt. Som jag skrev innan hoppas jag verkligen att de skippar MP i nästa och igen som 2:an bara satsa på ett suveränt och berörande SP.

Medlem

Jag skiter i hur dom gör det bara dom knyter ihop HELA historien i slutändan episkt som F-A-N.

Medlem
Skrivet av Touhatsu:
Skrivet av robineng:

Undrar vilken tidsperiod det blir denna gång, eller kommer dom forsätta med Ezio? Är då glad så länge fokus inte ligger på Desmond utanför animus grejjen.

Om jag har förstått det rätt så byter vi era. Kanske till franska revolutionens Paris eller den viktorianska London.

Har för mig att jag sett en bild på en klassisk assassin med pyramider i bakgrunden.

Medlem

Brotherhood var lätt det bästa i serien. Så mycket mer välgjort och polerat, grymt bra! Singleplayer då, inte så brydd om mp delen, men finns många som älskar den med. Ser fram emot "sista" delen

Medlem

Så länge det inte e Ezio blir jag nöjd. Vill inte ha mer italien nu

Medlem
Skrivet av Jakob Svärd:

Budgetår och kalendariska år är inte samma sak. "Budgetåret 2012" kan mycket väl innebära att det släpps 2011.

Jo, jag vet - budgetår löper väl från typ april ena året till april nästa år, eller något i den stilen? Men borde inte "budgetåret 2012" då vara april 2012 till april 2013?

Gah! Kan man inte bara använda vanliga år!?!

1
Skriv svar