Bethesda: Patcha inte 360-versionen av Fallout: New Vegas

Robot
Bethesda: Patcha inte 360-versionen av Fallout: New Vegas

Den senaste Xbox 360-patchen till Fallout: New Vegas är trasig. Spelets utgivare uppmanar kunder att avvakta med uppdateringen.

#fallout-new-vegas


Haha, detta var faktiskt lite roligt. Obsidian har verkligen geggat ned sitt namn de senaste två åren.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Tobeo:

Wii är väl ändå också en konsol?

Precis...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Konsoller suger, pinsamt med alla dessa nyheter om konsolfiaskon. Jag accepterar Wii hundra gånger mer än Xbox 360/PS3

Du får "den andra sidan" att se något extremt efterbliven ut.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Konsoller suger, pinsamt med alla dessa nyheter om konsolfiaskon. Jag accepterar Wii hundra gånger mer än Xbox 360/PS3

Du föredrar alltså konsolen som hade så lite hårddisk att vissa spel inte ens kunde patchas för att patcharna (på ett par Mb) var för stora? XD
Jag har bevisligen inga fördomar om Wii-spelare, bara bekräftade (hemska) fördomar ^^

OnT:
MS brukar ju ta en vecka på sig att kolla alla patchar innan de släpps, och har de problem får de inte släppas. Mycket intressant att New Vegas lyckades gå runt detta...
Antingen visste väl MS att det var kört iaf, eller så behövde spelet patchas rejält så det var värt iaf.

Medlem
Skrivet av Deamon:
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av zhrooms:

Konsoller suger, pinsamt med alla dessa nyheter om konsolfiaskon. Jag accepterar Wii hundra gånger mer än Xbox 360/PS3

Du får "den andra sidan" att se något extremt efterbliven ut.

Du får dig själv att se extremt efterbliven ut så ta det piano istället för att klanka ner på zhrooms.

Äsch, tyst med dig, grabben.

Inaktiv

Om man Xbox Live ens är hälften så snabbt som GFWL är så kommer väl inte patchen förens en vecka senare.
Jag trodde de var sånt här skit man slapp när Microsoft har sin "quality insurance" med de tar betalt för uppdateringar?

Medlem

God stämmning det var i denna tråden då! Tycker personligen att det är väldigt konstigt att felet inte hittades av MS?????. Men alla kan ju göra misstag, synd bara för de spelarna som får göra om hela storyn på nytt.

Moderator | Testpilot

Tycker titlen känns lite missvisande


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

De har bra idéer men folk på Bethesda är fan sämst i världen på att utveckla spel. Finns det något företag som gör buggiare spel? TROR inte det.

Medlem

Felet här ligger med Microsoft, som är menade att granska och verifiera funktion före patchar släpps.


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem
Skrivet av Maxiie91:

De har bra idéer men folk på Bethesda är fan sämst i världen på att utveckla spel. Finns det något företag som gör buggiare spel? TROR inte det.

Skall väl då vara dem som gör/gjorde STALKER-serien

Medlem
Skrivet av Maxiie91:

De har bra idéer men folk på Bethesda är fan sämst i världen på att utveckla spel. Finns det något företag som gör buggiare spel? TROR inte det.

Nu är det ju i och för sig inte Bethesda som har utvecklat New Vegas, utan det är Obisidian. Bethesda är bara utgivare för spelet.

Medlem

Och allt snack om att man skall ha konsol istället för PC "för att det är mycket lättare att använda för att det är bara att sätta i skivan o spela.... etc etc" flög iväg som en spyfluga som gottat sig i för mycket koskit och har svårt att flyga.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Har aldrig förstått "XXX sugger, YYY med, QQQ är bäst"-folket. Själv har jag 2 av varje konsoll och 3 PCs, förstår inte varför folk tror man måste välja en av dom och sedan tycka allt man inte har suger.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Maxiie91:

De har bra idéer men folk på Bethesda är fan sämst i världen på att utveckla spel. Finns det något företag som gör buggiare spel? TROR inte det.

Skall väl då vara dem som gör/gjorde STALKER-serien

Mja fast dem funkar utmärkt med dem senaste patcharna och speciellt med complete moddarna.

Medlem

Ny fix är ute nu för alla 360-användare. Åtminstone i USA, men antar att det är det här också.

Medlem
Skrivet av TotalCraptastic:

Har aldrig förstått "XXX sugger, YYY med, QQQ är bäst"-folket. Själv har jag 2 av varje konsoll och 3 PCs, förstår inte varför folk tror man måste välja en av dom och sedan tycka allt man inte har suger.

Precis. Det måste ju vara så att allt hat är grundat i avundsjuka.

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av TotalCraptastic:

Har aldrig förstått "XXX sugger, YYY med, QQQ är bäst"-folket. Själv har jag 2 av varje konsoll och 3 PCs, förstår inte varför folk tror man måste välja en av dom och sedan tycka allt man inte har suger.

Precis. Det måste ju vara så att allt hat är grundat i avundsjuka.

Nja, det är nog oftast så att det handlar om vanlig socialpsykologi med grupptillhörhet i grunden. Att man känner stark tillhörhet till en grupp (t ex Playstation-ägare) och "håller på sitt lag" precis som ett fotbollsfan håller på sin klubb och klankar ned på fan som håller på ett annat lag. Iaf vad jag tror.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av TotalCraptastic:

Har aldrig förstått "XXX sugger, YYY med, QQQ är bäst"-folket. Själv har jag 2 av varje konsoll och 3 PCs, förstår inte varför folk tror man måste välja en av dom och sedan tycka allt man inte har suger.

Ser inte heller varför man måste hata allt man själv inte har. Har inget emot PS3 eller Wii(förutom att det inte passar mig). Däremot har jag något emot Apple, mestadels för att alla som har Apple till hör gruppen du beskrev.


signatur
Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av TotalCraptastic:

Har aldrig förstått "XXX sugger, YYY med, QQQ är bäst"-folket. Själv har jag 2 av varje konsoll och 3 PCs, förstår inte varför folk tror man måste välja en av dom och sedan tycka allt man inte har suger.

Precis. Det måste ju vara så att allt hat är grundat i avundsjuka.

Nja, det är nog oftast så att det handlar om vanlig socialpsykologi med grupptillhörhet i grunden. Att man känner stark tillhörhet till en grupp (t ex Playstation-ägare) och "håller på sitt lag" precis som ett fotbollsfan håller på sin klubb och klankar ned på fan som håller på ett annat lag. Iaf vad jag tror.

Kanske stämmer bättre. Barnsligt beteende iaf!

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Barnsligt beteende iaf!

Visst är det barnsligt, man borde kunna låta andra glädjas åt sina saker utan att nämna för dom hur mkt man själv ogillar att göra/äga detsamma.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

F the console bitches..Let's roll for the next Fout.

Vuxna människa. Jag (och förmodligen en god majoritet) skiter i om du hatar konsolerna. Du har gjort det klart för alla nu, det är inte en enda kotte som läser nyheter på FZ som inte sett dig spytt galla över konsolerna/konsolifieringen vid varje givet tillfälle. Ingen blir arg, alla blir bara lite mer uttråkade.

1
Skriv svar