Robot
Toy Story 3

Toy Story var världens första helt datoranimerade långfilm och Pixar revolutionerade konceptet tecknad film. Med två uppföljare ute kan vi bara konstatera att leksakernas värld är framgångsrik. Frågan är hur bra det blir i spelform.

#toy-story-3


Medlem
Toy Story 3

Ett bra film spel?!

Medlem
Skrivet av speurk:

Ett bra film spel?!

Eller hur?! Innan jag klickade på recentionen tänkte jag: är det någon idé att recensera det här?

Men hade tydligen fel. :0


signatur

PSN: Zynox92

Medlem

Inget jag skulle köpa men verkar som dom har satsat på spelet rejält och ser klart bra och roligt ut. bra upplevelse för dom små

Medlem

coolt! trode det skulle suga haha.

Inaktiv

Häftigt, blir kanske att testa någon gång.

Medlem

Ingen som kommer ihåg Toy Story 2 spelet? Jag gillade det iallafall

Medlem

köper aldrig filmspel, räckte med Lost, som fick mig att nästan hänga mig.

Men det ser påkostat ut, möjligtvis testar jag om det kommer en demo av det

Medlem
Skrivet av Celix:

Ingen som kommer ihåg Toy Story 2 spelet? Jag gillade det iallafall

Det var nice... varför glömmer man alltid bort det när man ska säga det fåtal filmlicensspel som blivit bra?

Inaktiv

Det finns fler liknande spel som är bra,
Bolt är inte så tokigt,
Wall E var riktigt kul, Det regnar köttbullar, och även Madagaskar 2.

Och förutom att spelen är bra och kul, det är ju lätta achivments att få också på 360n.

Medlem

<3 Toy story serien, kommer ihåg 1:an eller om det var 2:an till Playstation 1. Det var så jäkla kul!

Jag vet inte om jag kommer köpa det här men det ser riktigt bra ut. Filmen kommer jag i alla fall verkligen gå på.

Medlem

love nyskapande spel som inte bara handlar om att göra M16 gevär så realistiska som möjligt

Medlem

Tur man har barn så man kan låtsas köpa det till dem

Medlem

Så.. Det här är alltså lika bra som Starcraft 2? Snacka om trasigt betygsystem..

Medlem
Skrivet av kebbe:

Så.. Det här är alltså lika bra som Starcraft 2? Snacka om trasigt betygsystem..

Bad troll is bad.

Medlem

Synd att ni inte tog upp när man kunde spela som Zurg i PS3 versionen eller någon info när PS MOVE kommer läggas in.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Zyreth:
Skrivet av speurk:

Ett bra film spel?!

Eller hur?! Innan jag klickade på recentionen tänkte jag: är det någon idé att recensera det här?

Men hade tydligen fel. :0

Precis lika här


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av kebbe:

Så.. Det här är alltså lika bra som Starcraft 2? Snacka om trasigt betygsystem..

Jag vet inte om du menar allvar eller om du bara vill slänga in en brandfackla, men samma betyg på två olika spel - och de är fundamentalt olika - betyder inte att de är lika bra.

För att vara det spel som Toy Story 3 är, är det värt en 4:a. För att vara det spel som Star Craft 2 är, är det värt en 4:a. Det innebär inte att spelen är identiska, men spelupplevelsen är lika bra utifrån förutsättningarna.

Ditt resonemang är ungefär som att en pizza kan aldrig vara lika god som en kebab.

MFC
Medlem

va?... hallå. Det är ett filmspel... nu ändrar ni till 1 FZ genast!

Skrivet av Olivaw:

Tur man har barn så man kan låtsas köpa det till dem

:crazy: O.O


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Detta kommer jag skaffa till mina barn, och jag kommer spela det massor.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Stämmer det att spelet är helt på svenska på PS3 versionen? Det skulle ju vara kanon i så fall

Medlem
Skrivet av LantisBo:

Stämmer det att spelet är helt på svenska på PS3 versionen? Det skulle ju vara kanon i så fall

Det stämmer, och visst är det kanon! Helt klart en bidragande faktor vad det gäller betyget.

Moderator | Testpilot

Blev nästan sugen på det ärligt talat ;O


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Både Gamereactor och FZ har gett spelet bra betyg. Borde tyda på att det är ett bra spel.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

jkw
Medlem

Stämmer det att Zerg enbart är med på Playstation 3 versionen?
Hade tänkt köpa det till grabben för Xbox 360, men om det är fallet så blir det inget köp.

Medlem

Filmen är en av de bästa jag sett och det glädjer mig att spelet inte floppade

1
Skriv svar