Epic ville ha Master Chief i Gears of War 3

Medlem
Skrivet av Kharif:

Är det bara jag som tycker Halo och Gears är lite väl tråkiga?
Halo är så fruktansvärt mediokert tycker jag.
Gears är väl kul med co-op, multiplayern är ju fruktansvärd med Shotguns ÖVERALLT.

Påminner om att de var ett april fools att Marcus Phoenix skulle vara med i 360 versionen av Mortal Kombat, vilket flera 360 fans ville ha. Kan inte tänka mig en sämre placerat karaktär.

Nää det e inte bara du, jag tycker båda spelserierna är fruktansvärt överskattade.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

haha, att seriöst finns små kids som tycker att Master Chief är tuff.. en fjantig snubbe som slåss mot ännu fjantigare fiender. Det som stör mig mest i Halo är att covenant är färgglada utomjordingar som snackar engelska.. Troligt liksom.. Någon som är riktigt fräck är fan Postal-dude.

Jag kan bara föreställa mig hur tråkigt livet måste vara om man stör sig på sådana saker, gl hf.

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

haha, att seriöst finns små kids som tycker att Master Chief är tuff.. en fjantig snubbe som slåss mot ännu fjantigare fiender. Det som stör mig mest i Halo är att covenant är färgglada utomjordingar som snackar engelska.. Troligt liksom.. Någon som är riktigt fräck är fan Postal-dude.

De är inte färgglada, alla covenantraser är antingen bruna eller gråa i skinnet, möjligen tänker du på att de ofta har färgade rustningar. Och jag tror inte de pratar engelska. Bungie har sagt att de pratar ett eller ett par främmande språk som har översatts till engelska för enkelhetens skull. Vissa fraser är inte översatta till engelska, diverse stridsrop m.m.


signatur

Imperator

Medlem

Ben från Full Throttle, that's one bad mother...

Medlem

Master Cheif är kung!

Medlem

Har man kört ett halo spel så har man kört alla.

Gears of war - amerikansk fotboll with guns.

Medlem

Har inget imot något av spelen.

Men tycker att deras dumma ide att vilja se Chief förlora huvudet med mera, bara är fjantigt och barnsligt


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Tommy_h:

Master Chief är skittråkig och inte cool överhuvudtaget! Han gör ju inget häftigt :s

¨

ehh what

Vad gör han för häftigt? Vad säger han för häftigt?

'nuff said.

Haha, satt precis och tänkte på samma scen. Är väl inget jätte-fan av Halo, men det där är coolt!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Apministern:

Har inget imot något av spelen.

Men tycker att deras dumma ide att vilja se Chief förlora huvudet med mera, bara är fjantigt och barnsligt

Det är barnsligt indeed men då passar det väl ganska bra, eftersom att Halo är väl ett ganska barnsligt spel eller?

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Herk:
Skrivet av Loading:

Rädda universum är väl rätt så häftigt? eller?

inte imponerad!

Svårflörtad? Jag skulle utan tvekan känna mig trygg hos någon som har räddat universum.

Vad imponerar på dig då? Lekande hårbollar i Nintendogs? Cooking Mama?

Rädda universum.. han skjuter sig igenom 2 miljoner inkompetenta orangefärgade gosedjur

Det är ett spel mannen. Ett gosedjur för mig är typ en grej man ligger och myser med i sängen?
Om nu Master Chief dödar gosedjur.. vad dödar Suoer Mario då? Atomer eller?

Medlem

Jag förstår inte riktigt. Jag har guld själv, men hur får jag tag i betan till GoW 3? Hittar inte den på Xbox Live. Behövs det en nyckel trots allt?

Inaktiv
Skrivet av JakeTheSnake:

Jag förstår inte riktigt. Jag har guld själv, men hur får jag tag i betan till GoW 3? Hittar inte den på Xbox Live. Behövs det en nyckel trots allt?

Är inte de för folk som köpte Bulletstorm? Kan ha fel, då jag har en polare som bara skaffade Bullestorm för den anledningen.

Medlem

Själva idén med Halo var faktiskt rätt häftigt när det väl begav sig. Tycker mest synd att det bara blev ett fps av det hela när de kunde göra nåt annat av konceptet.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av JakeTheSnake:

Jag förstår inte riktigt. Jag har guld själv, men hur får jag tag i betan till GoW 3? Hittar inte den på Xbox Live. Behövs det en nyckel trots allt?

Är inte de för folk som köpte Bulletstorm? Kan ha fel, då jag har en polare som bara skaffade Bullestorm för den anledningen.

De som skaffade Bulletstorm Epic Edition fick en veckas försprång (18 april), däremot blev betan tillgänlig för alla den 25 april. Antar att det bara är för guldmedlemmar, men vet fortfarande inte hur jag får tag i betan... :/

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Herk:
Skrivet av Loading:

Rädda universum är väl rätt så häftigt? eller?

inte imponerad!

Svårflörtad? Jag skulle utan tvekan känna mig trygg hos någon som har räddat universum.

Vad imponerar på dig då? Lekande hårbollar i Nintendogs? Cooking Mama?

Rädda universum.. han skjuter sig igenom 2 miljoner inkompetenta orangefärgade gosedjur

Det är ett spel mannen. Ett gosedjur för mig är typ en grej man ligger och myser med i sängen?
Om nu Master Chief dödar gosedjur.. vad dödar Suoer Mario då? Atomer eller?

Lägger mig väl på din nivå då! Vem är "Suoer Mario" ?! hoho hihi


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Kharif:

Är det bara jag som tycker Halo och Gears är lite väl tråkiga?
Halo är så fruktansvärt mediokert tycker jag.
Gears är väl kul med co-op, multiplayern är ju fruktansvärd med Shotguns ÖVERALLT.

Påminner om att de var ett april fools att Marcus Phoenix skulle vara med i 360 versionen av Mortal Kombat, vilket flera 360 fans ville ha. Kan inte tänka mig en sämre placerat karaktär.

Nää det e inte bara du, jag tycker båda spelserierna är fruktansvärt överskattade.

Här har ni en till som tycker som ni.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Kharif:

Är det bara jag som tycker Halo och Gears är lite väl tråkiga?
Halo är så fruktansvärt mediokert tycker jag.
Gears är väl kul med co-op, multiplayern är ju fruktansvärd med Shotguns ÖVERALLT.

Påminner om att de var ett april fools att Marcus Phoenix skulle vara med i 360 versionen av Mortal Kombat, vilket flera 360 fans ville ha. Kan inte tänka mig en sämre placerat karaktär.

Nää det e inte bara du, jag tycker båda spelserierna är fruktansvärt överskattade.

Här har ni en till som tycker som ni.

Nja, är någon överskattat så är det Gordon Freeman, snacka om tråkig karaktär. Saknar röst, personlighet och yta. Chief har ett utseende en röst och 110% testosteron, en rumsren version av Duke...
Passar så klart inte alla, tur att det då finns mjukare hjältar (främst från Nintendo) som passar hela familjen, mamma såväl som småpojkar ^^

Medlem

Haha Marcus Phoenix och Master chief.......... Det finns bara en badass i spel branschen och han heter Solid Snake. Ledsen att behöva säga det men han skulle sparka deras arslen på en sekund :P. De skulle inte ens märka av honom innan det är försent....... han har ju en Wellpap kartong att gömma sig för dem. Sen så dyker han up från ingenstans och plötsligt hugger dem med en kniv eller skjuter dem i huvudet och sen försvinna lika spårlöst som han dök up

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:
Skrivet av Kharif:
Skrivet av JakeTheSnake:

Jag förstår inte riktigt. Jag har guld själv, men hur får jag tag i betan till GoW 3? Hittar inte den på Xbox Live. Behövs det en nyckel trots allt?

Är inte de för folk som köpte Bulletstorm? Kan ha fel, då jag har en polare som bara skaffade Bullestorm för den anledningen.

De som skaffade Bulletstorm Epic Edition fick en veckas försprång (18 april), däremot blev betan tillgänlig för alla den 25 april. Antar att det bara är för guldmedlemmar, men vet fortfarande inte hur jag får tag i betan... :/

Du får en kod när du förbokar spelet tex på Webhalllen.

Medlem
Skrivet av Rhoum:

Haha Marcus Phoenix och Master chief.......... Det finns bara en badass i spel branschen och han heter Solid Snake. Ledsen att behöva säga det men han skulle sparka deras arslen på en sekund :P. De skulle inte ens märka av honom innan det är försent....... han har ju en Wellpap kartong att gömma sig för dem. Sen så dyker han up från ingenstans och plötsligt hugger dem med en kniv eller skjuter dem i huvudet och sen försvinna lika spårlöst som han dök up

+1 samt 2 p


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av Rhoum:

hmmhmm Solid Snake bla bla

Hahaha, han e ju ändå värre än både Master Chief och Marcus Phoenix


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Sadist Cliff? Orka fratboy designers.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av Apministern:

Har inget imot något av spelen.

Men tycker att deras dumma ide att vilja se Chief förlora huvudet med mera, bara är fjantigt och barnsligt

Det är barnsligt indeed men då passar det väl ganska bra, eftersom att Halo är väl ett ganska barnsligt spel eller?

Vad gör spelet barnsligt? tycker det är lika "barnsligt" som vilket annat fps spel


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Rhoum:

hmmhmm Solid Snake bla bla

Hahaha, han e ju ändå värre än både Master Chief och Marcus Phoenix

Absolut inte! Snake spöar båda


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ja, det var väl ingen som trodde att det skulle ske på allvar.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Varför ska de ens blanda in en karaktär från ett annat spel? Meningslöst.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Sågar hellre av ett Locusthuvud än Master Chiefs. Han skulle väl inte ge ifrån sig ett ljud eftersom han är stum. Det verkar vara populärt bland gamers med stumma spelhjältar. Hur en stum spelhjälte kan ha någon som helst karaktär förstår jag inte, men det verkar gå hem hos FZ fanbase.

Jag spelar för närvarande Gears 3 betan, om ni undrar hur man gör behöver man ha en betakod genom att förboka Gears 3 hos t.ex. Webhallen, samt ha ett Xbox Live Gold account. Kan säga att Gears 3 verkligen känns nytt och fräscht, känslan av att väga 1 ton och att göra allt segt är som bortblåst, samt har färgpaletten för hela spelet fått en uppsving från kloak och bajsfärgerna från Gears 1 och 2. Skaffa betan innan ni börjar hata spelet.

Medlem
Skrivet av über_alles:

Sågar hellre av ett Locusthuvud än Master Chiefs. Han skulle väl inte ge ifrån sig ett ljud eftersom han är stum. Det verkar vara populärt bland gamers med stumma spelhjältar. Hur en stum spelhjälte kan ha någon som helst karaktär förstår jag inte, men det verkar gå hem hos FZ fanbase.

Håller med dig till fullo där. En spelhjälte ska vara cool, han ska ha grymma kommentarer och helst ett sinne för humor. Typ Duke Nukem. Det hittar man definitvt inte hos Chief iaf. Har aldrig varit ett stort fan av Halo-spelen, körde lite co-op på H2 men det var allt.

Jag tar och förhandsbokar spelet så jag får tag i betakoden då Fast jag har ju missat en vecka nu, och den håller bara på till 15 maj vad jag vet... :/

Medlem

Jeesfuckingchrist.. typ 80% av er behöver ta chillpills.

Medlem
Skrivet av Mykee:

Jeesfuckingchrist.. typ 80% av er behöver ta chillpills.

Har i stort sett gett upp på FZ-forumet. Det blir alltid någon sorts konflikt, kan handla om precis vad somt helst.

123
Skriv svar