Se bilder på FZ 6.0

Robot
Medlem
Se bilder på FZ 6.0

blir nog delikat.

Medlem

Bara släpp det när det är klart. Orka tusen nyheter med varenda ändring.

Medlem

Me like!

@Fisse: Det är bra att göra det så här, så de får feedback från användarna om vad de tycker osv. Och så att man självklart får se en bit av kakan per dag och bara läääängta!


signatur

Trust is for fools...

Medlem

så länge dom inte byter språket till kinesiska eller något så är jag nöjd. och mindre spammande hade vart bra

Medlem

Hmm varför klaga på Prewiew ? eftersom ni nu förstått att det handlar om Prewiew, strunta i artikeln och vänta tills nästa vecka, De har hela tiden sagt, kommer nästa vecka... så vad är konstigt ?
Att sitta här och enbart skriva en negativ kommentar när lösningen är så enkel och så självklar, verkar vara... hmm låt säga "att vara lite simpel" så sluta läs och sluta kommentera om att inget intresse finns.

Medlem

Här klickar man på bilden. och tycker allt ser fint ut. SEN klickar man tillbaka till albumet.

Det finns inget album med ID 4113. <-- Hör och häpna! Vad är detta för amatörer som programerar sidan!


signatur

Bara gör det.

Medlem

min feedback om vad jag tycker:

Det känns som ni typ tar en 1/10 av en bild för att försöka ge en preview... ganska onödigt sätt för det känns mer som att ni gör ett pussel av det hela, Jag menar jag får ju inget intryck alls i hur det kommer se ut när ni gör detta på det viset, ge oss en riktig bild där man i alla fall kan få ett relativt bra intryck än det vi fått.

Jag blir personligen bara smått irriterad av sånt här, det är som om jag skulle släppa en tiondel av en bild varannan dag för att reta folk som sett fram emot något, till slut skulle ingen bry sig


signatur

Suup homie

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Groggo:

Här klickar man på bilden. och tycker allt ser fint ut. SEN klickar man tillbaka till albumet.

Det finns inget album med ID 4113. <-- Hör och häpna! Vad är detta för amatörer som programerar sidan!

Albumet är ett "dump-album" där vi lägger bilder vi använder i nyhetsrapporteringen och som inte har ett vidare syfte. Och @John kattsamling. Därav är det låst för allmänheten.

Och på tal om tjat om nya designen så är det en medveten taktik, när vi överraskningsbytte för fyra år sedan blev det en för stor "chock".


signatur
Ish
Medlem

Blir nog bra. Även om jag tycker det är bra nu med.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Medlem

Skulle ni kunna tänka er att laga den trasiga encodingen i RSS:en också?

http://yfrog.com/6timg0213p

1
Skriv svar