Too Humans pappa: "Vi avser att avsluta trilogin"

Robot
Too Humans pappa: "Vi avser att avsluta trilogin"

Trilogin kan fortfarande bli verklighet. Too Humans pappa berättar att han ämnar att avsluta sin saga.

#too-human, #gears-of-war, #unreal-tournament-iii


Skägg.
10 Chambers
Too Humans pappa: "Vi avser att avsluta trilogin"

It's a trap!


signatur
Medlem

Dum som man var så köpte man ju Too Human vid release. Tror att det kandiderar till sämsta köp någonsin. Jag förstår fortfarande inte hur de kunde misslyckas så fullständigt och få mig inte att börja tala om valkyrian... hat.
Välskriven recension för övrigt. Jag borde ha läst den innan jag öppnade plånboken.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ravenknight:

Dum som man var så köpte man ju Too Human vid release. Tror att det kandiderar till sämsta köp någonsin. Jag förstår fortfarande inte hur de kunde misslyckas så fullständigt och få mig inte att börja tala om valkyrian... hat.
Välskriven recension för övrigt. Jag borde ha läst den innan jag öppnade plånboken.

That is why you failed!

(tack)


signatur
Medlem

Jag prövade demot när det kom och tyckte det kändes som Mass Effect i dialogerna och Devil May Cry i striderna. Kul var det inte, men det hade en potential...som APB då


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Silikon Knights har gjort bra spel förut, det första spel jag körde var det riktigt roliga Fantasy Empires från 1993. Att de gör ett spel som misslyckas kapitalt hoppas jag får dem att sätta sig ner och fundera på vad som gick fel och sen göra om och göra rätt. Jag ger dem hellre "benefit of a doubt" istället för att såga dem totalt som bolag.

Om de däremot skulle släppa många kassa eller halvkassa spel på senare tid som t.ex. Rare, då är det bara att lägga ner.

Medlem

Enda spelet Slilicon gjort bra enligt mig är Blood Omen: Legacy of Kain till ps1, riktigt bra spel. Uppföljaren Soul Reaver var med bra, resten var inget att ha.

Sedan var Game Cube spelet Eternal Darkness faktiskt bra.

Men Too Human, nej tack. Så det spelar ingen roll hur mycket Denis klagar, det var inget vidare spel. Sorry

Medlem

Oslipat och krångligt i överkant, hade kunnat bli bra (en gång i tiden) men vart tyvärr inget att ha :/

Medlem
Skrivet av Locktail:

Enda spelet Slilicon gjort bra enligt mig är Blood Omen: Legacy of Kain till ps1, riktigt bra spel. Uppföljaren Soul Reaver var med bra, resten var inget att ha.

Sedan var Game Cube spelet Eternal Darkness faktiskt bra.

Men Too Human, nej tack. Så det spelar ingen roll hur mycket Denis klagar, det var inget vidare spel. Sorry

Hahah kan du inte bestämma dig eller? först skriver du att de bara gjort ett bra spel sen säger du att uppföljaren är bra och sen "resten var inget att ha och därefter skriver du att Eternal Darkness var bra......Bestäm dig?

1
Skriv svar