Tidernas bästa sidekick korad!

Medlem

YEEES Alyx och HK 47 :DD: <3

Medlem

Jag tycker inte om Half-life 2. Grim Fandango däremot var ett skönt spel, "there is something big going on in there" eller vad Many sa när han kollade in i fönstret till Glottis kontor Knights of the old republic har jag tyvärr missat.. jag som gillar både Starwars och Biowares nyare titlar lär ju älska KOTOR om jag fick spela det.

Told you so.
Jag har tappat allt förtroende för dessa undersökningar. F**ng Fanboys som inte spelat tillräkligt många spel för att ordentligt kunna reflektera och analysera för att få ett vettigt svar.

Det fanns flera bra anledningar till varför jag röstade på Scree (Primal). Tyvärr han jag inte nominera eller rösta på Annah från Planescape Torment.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jolt cola fjunisarna härskar igen, skrattretande, verkligen. Först var det HL2, nu dess kvinnliga wannabe sidekick. Vad är det härnäst, Lil Wayne som världens mest influerande artist genom tiderna?

Hahahaha, kan inte göra mer än att skratta åt nutidens generation, TUR SOM FAN att man är ett 80's barn.

Medlem

Glottis du behöver inte vara ledsen, om bara fler människor visste vem du var så hade du vunnit

Alyx var väl inte fel i sig, men känns så trist bara. Hon var så meh. "Ohhhh Gordon you are sooooo lovley and amazin and stuff" .... "you said what? .... oh, nothing, that's soooo adorable". Men hon behövdes ju för att kompensera världens största jävla stelis.

Medlem
Skrivet av Improved:

Jolt cola fjunisarna härskar igen, skrattretande, verkligen. Först var det HL2, nu dess kvinnliga wannabe sidekick. Vad är det härnäst, Lil Wayne som världens mest influerande artist genom tiderna?

Hahahaha, kan inte göra mer än att skratta åt nutidens generation, TUR SOM FAN att man är ett 80's barn.

+1

Medlem

Hur kan Alyx vinna. Största pain in the ass jag har haft bredvid mig i ett spel. Jag jublade när jag trodde att hon blev dödad i episode 2. Sen helade de henne, Bastards!!

Medlem

Deekin Scalesinger!

Medlem
Medlem

Det här resultatet är ju så riggat så att det inte är sant! Den solklara vinnaren Clank "försvann" på något underligt vis efter nomineringen...

Medlem

Jävligt otippad 1a, tycker inte hon har gjort sig värd en top 5 placering.

Medlem

Ok hjältar och sidekicks i all ära, men är det inte dags att rösta fram Tidernas antagonist snart?

Edit: ... såg tävlingen också, Bästa spelskurken, sekunden efter att jag postat. Finemang!

Medlem

Alyx? Mjäk, eller ja, fifan!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Alyx är väl inte en dålig sidekick, men tycker knappast hon hör till dom bästa.

Medlem

Alyx är med i sådan där skydda mig annars dör jag uppdrag och då går hon bort direkt för min del.
Hatar baby-sitting uppdrag.

Inaktiv
AW8
Medlem
Skrivet av Improved:

Jolt cola fjunisarna härskar igen, skrattretande, verkligen. Först var det HL2, nu dess kvinnliga wannabe sidekick. Vad är det härnäst, Lil Wayne som världens mest influerande artist genom tiderna?

Hahahaha, kan inte göra mer än att skratta åt nutidens generation, TUR SOM FAN att man är ett 80's barn.

Vilket gott föredöme för din generation du är. Du blir sur över att din favorit inte vinner en omröstning, och ditt svar är att ge dig på dagens musik, dagens ungdomar och dagens dryck.
Man fick en liten "Vad i helvete?! :O"-känsla när man läste ditt inlägg.

När Roman Bellic inte vinner kategorin "Roligaste, överviktiga serb" om 10 år så tror jag att jag också ska ösa ur mig om hur "Det var bättre förr! :evil:"


signatur

PC gamer 'til I die.

Inaktiv
Skrivet av Improved:

Jolt cola fjunisarna härskar igen, skrattretande, verkligen. Först var det HL2, nu dess kvinnliga wannabe sidekick. Vad är det härnäst, Lil Wayne som världens mest influerande artist genom tiderna?
Hahahaha, kan inte göra mer än att skratta åt nutidens generation, TUR SOM FAN att man är ett 80's barn.

tycker samma...

12
Skriv svar