Rykte: Metal Gear Solid 3DS i november

Robot
Rykte: Metal Gear Solid 3DS i november

Metal Gear Solid 3: The Snake Eater 3D släpps under årets fjärde kvartal, enligt insider-skvaller.

#metal-gear-solid-3-snake-eater, #metal-gear-solid-3d, #konami


gnu
Medlem
Rykte: Metal Gear Solid 3DS i november

nej

Inaktiv

Hur skulle Nintendo överleva utan Mario, Zelda och Metroid ?
När nu den nya Nintendomaskinen som ska ersätta Wii, den kommer ut, 2012 ?
Då blir den som alla andra nerlusad av högvis med Mariospel, och lite Zelda och Metroid, har dom ingen fantasi och kan komma på nåt nytt ?


signatur

Knower of the unknown

Medlem

Vill ha det nu i sommar!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

En personlig önskning är att Nintendo släpper en modern Snes. Dess internaminne ska ha alla spel som släpptes till maskinen lagrat i ett enormt användarvänligt bibliotek. Tänk att ha alla Snes spel vid sina fingrar.
Vill inte höra ett ord om Emulator!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Trodde det var ett nytt spel men tydligen var det bara 'ännu' en till remake till 3DS.

About 666# Själv har man tröttnat på mario då dom typ är uppe i 100:e spelet nu typ.De har verkligen mjölkat sönder honom.Zelda tycker jag kan får leva lite till

Medlem

Happ, fortfarande ingen anledning att köpa 3DS. Jag undrar om priset har sänkts och några bra spel har kommit ut om ett par år... Helt otroligt vad den är dyr för en handhållen. -_-

Medlem

Finns det någon på detta forumet som ens har en 3DS? Förstår inte hur man ens kan överväga att köpa en sån, med tanke på priset och det fattiga utbudet...


signatur

Imperator

Medlem

Jag äger en 3ds, men köpte den mest för att bara ha en DS, inte så mycket för själva 3d:n eller 3d spelen, men hoppas fortfarande det kommer lite bra 3D spel i framtiden!

Medlem

About 666 Ewoks: Så hur många av årets stora spelsläpp till andra plattformar är INTE uppföljare menar du?

Medlem

hade ju varit roligare med ett helt nytt MGS men det skadar ju inte med det här. och jag är säker på att Kojima packar på med nya roliga easter eggs och variationer.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

hade ju varit roligare med ett helt nytt MGS men det skadar ju inte med det här. och jag är säker på att Kojima packar på med nya roliga easter eggs och variationer.

Missat MGS: Rising?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Missat MGS: Rising?

Självfallet inte! Men man vill ju självklart ha mer, och gärna ett där Kojima faktiskt är engagerad.


signatur

// Bacon <3

1
Skriv svar