E3 topp 30 – Red Orchestra 2

Robot
E3 topp 30 – Red Orchestra 2

FZ listar 30 saker vi gärna vill se på sommarens mässa. Dagens önskemål – en hyperrealistisk pc-krigare.

#red-orchestra-2, #tripwire-interactive


Medlem
E3 topp 30 – Red Orchestra 2

Ser verkligen fram emot det här!


signatur

The cake is a lie...

Inaktiv

Tripwire kommer inte till E3, tyvärr, men i och med att betan har börjat kan man hoppas att det kommer lite nytt gameplay inom en snar framtid

Inaktiv

Så länge det inte kräver Steam så är det ett givet köp för min del

Medlem

Verkar bli ett toppspel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Givet köp!!
Helt rätt att göra ett spel till PC och inte blanda sig med konsol skräpet.

Inaktiv

INB4 "COD/BF3 äger sönder allt"

Medlem

Ser fram emot det där som fan! Älskar realistiska spel!!!

Medlem

Detta kommer bli kanon helt klart.
Tripwire vet vad dem sysslar med <3

Medlem

Duger säkert

Medlem

När nästan alla andra shooters går mot arkad så är det kul att se att det fortfarande finns utvecklare som satsar på realism. Helt klart ett spel jag ser fram emot enormt.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Så länge det inte kräver Steam så är det ett givet köp för min del

Tycker personligen att steamworks är det bästa som har hänt multiplayer spel på väldigt länge. Har svårt att förstå vad folk har emot Steam vidsidan av priserna på nya spel(som man kan köpa på annat håll och enbart trycka in nyckeln i steam).

Inaktiv
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Mjauv:

Så länge det inte kräver Steam så är det ett givet köp för min del

Tycker personligen att steamworks är det bästa som har hänt multiplayer spel på väldigt länge. Har svårt att förstå vad folk har emot Steam vidsidan av priserna på nya spel(som man kan köpa på annat håll och enbart trycka in nyckeln i steam).

Neej, fy, inte starta ännu en steamdiskussion! Samma sak varje gång. Håller dock med dig, ogillar den tråkiga diskussionen bara

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Så länge det inte kräver Steam så är det ett givet köp för min del

Håller med dig.
Jag hatar när spel är steamexklusiva.
Jag förstår inte varför vissa utvecklare inte kan göra dem för både steam och icke-steam.
Då skulle alla bli glada.
Om de använder steam endast för DRM är det ju skrattretande, då spelen piratkopieras ändå.

Medlem

Det här hade glidit mig mellan fingrarna, verkar trevligt dock!

Medlem

Det spel jag ser mest framemot i år! Hoppas det blir balanserat bara !

Medlem
Skrivet av PcGamer:

När nästan alla andra shooters går mot arkad så är det kul att se att det fortfarande finns utvecklare som satsar på realism. Helt klart ett spel jag ser fram emot enormt.

Håller med dig. Spelar själv "arkad-shooters" då och då, Red Orchestra 2 blir ett givet köp, steamworks eller ej. Gilalde att skjuta ryssen i 1'an.

Inaktiv

För er som inte har sett innan, såhär detaljerade blir stridsvagnarna och deras skademodeller:

http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/ap...

Individuella komponenter och besättningsmän kan bli utslagna. Samma sak gäller infantri - spelet modellerar skelett och vitala organ. Var beredd på att dö av en 7.92 i lungorna

Rekommenderar alla som är intresserade att dra över till det officiella forumet och kolla vidare. Man blir helt paff av detaljerna och hur mycket utvecklarna diskuterar med communityn.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Comstedt:

7.92 ^^?

Ah.. förvirrande med alla kalibrar. Fixart direkt!

Medlem
Skrivet av aspunk:
Skrivet av Comstedt:

7.92 ^^?

Ah.. förvirrande med alla kalibrar. Fixart direkt!

Eller hur :), ser dock fram emot detta! Köra tanks var nice i ettan

Medlem

Hoppas det får det där lilla extra. Själv skulle jag gotta mig i att springa runt på Stalingrads gator med min Degtjarov i högsta hugg


signatur

Imperator

Medlem

det första var ju hur roligt som helst, och nu med ännu bättre grafik så kan det ju bara bli bättre!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

RO och SR3 är det ända jag längtar till

Medlem

Åh hoppas bara att min stackars PC klarar av detta. Jag som är så dålig på systemkrav. Nåja, det ser coolt ut, det kan man inte förneka

Medlem

De blir nog jäkligt Fett!
Kommer helt klart att skaffa det!

Medlem

Inte sett någon ny info om detta på länge börjar tappa förhoppningarna, då utvecklarna inte vågar hypa upp det.

Inaktiv
Skrivet av Blazing_Angel:

Inte sett någon ny info om detta på länge börjar tappa förhoppningarna, då utvecklarna inte vågar hypa upp det.

Ingen ny info? Det finns videos från en GDC-presentation från 2 månader tillbaka. Varje vecka uppdaterar utvecklarna dessutom communityn om vad de gör och hur långt de har kommit. Man får komma ihåg att det är ett litet företag på 25 personer, de har knappast råd med EAs TVreklam.

Men var inte orolig, det kommer nog "hypas" i god tid.

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Inte sett någon ny info om detta på länge börjar tappa förhoppningarna, då utvecklarna inte vågar hypa upp det.

Var det där årets skämt eller ?

Utvecklarna har hypat det en hel del dock inte i media format men det finns tonvis med intervjuer, diskussioner bla från Bashandslash och Crosshairs m.m samt det faktum att utvecklarna dagligen postar och diskuterar i sina forum.

Anledningen till att alla(de flesta) som känner till något om RO2 håller det högt om inte högst på deras önskelista är ju att TWI bryr sig. Vi får mod tools, dedisar, pc exklusivitet en mängd med funktioner och önskemål från kommunityn samt en ordentlig uppföljare till ett kanon spel.

År 2011 är detta en udda juvel och vi borde omfamna den med värme

Medlem

Tack för era svar, ser fram emot moddarna som kommer släppas. Tror jag skamligt nog ser mer fram emot vietnam-modden än själva RO2. WWII som tema är lite överreklamerat i mitt tycke. Fast o andra sidan var förra RO ett lyckat spel så kommer väl få svälja det sen när det släppts.

12
Skriv svar