All Witcher 2-DLC kommer vara gratis

Medlem

Det här är en av anledningarna till att köpa spel av CD Projekt, supporta dem hårt.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Hoppas alla börjar göra så.

Medlem

Köper den billigaste versionen för att jag gillar spelet, piratar sedan det o får all förbokningslull <3
Sorry short med cash atm så har inte råd med special utgåvan fasst de förtjänar mina pengar.

Medlem
Skrivet av N4kame0:

Köper den billigaste versionen för att jag gillar spelet, piratar sedan det o får all förbokningslull <3
Sorry short med cash atm så har inte råd med special utgåvan fasst de förtjänar mina pengar.

Specialutgåvan är ändå oförtjänt dyr, så jag nöjde mig med den premium-utgåvan


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hej, har en fråga till er som har köpt the Witcher 2, jag har lag i spelet inte hela tiden men det kommer då och då har testat på low, medium och high. Mitt system i7 860 2.80GHz 8mb, ett HD 5850 1GB och 4GB ram 1600Mhz, när jag går in på Video, och trycker på Auto-detect best settnings så blir det på high, endån har jag lag i spelet som sagt har lag i low och medium med, men det lagar lite mindre känns det som på high :-/ någon som har samma problem ?

Avstängd

har du sänaste AMD drivisar till Grafikkortet? om ja så bör det säkerligen komma nya.

Medlem
Skrivet av Reize:

så får de bestämma ifall det blir köp eller pirate bay...

http://macrochan.org/images/S/N/SNF4W5H3WYVOLOUNRUNBRH2FIQTGYUDU.jpeg
Vi PC spelare får äntligen ett spel som utvecklas med oss på hjärtat, vi har nog med problem att andra spelutvecklare tappar hoppet på oss.

Till er också som vill ha spelet billigt med också mängder av gottigott till, så kan jag rekommendera versionen som finns att köpa på Good Old Games. GOG.com är i nära samarbete med CD Project och har den enda versionen helt utan DRM skydd, plus mängder av extra gratis material. (Jag fick även två kuponger, en för 9.99 dollar och en för 5.99 dollar att köpa spel på gog.com för att kompensera prisskilnaden mellan Europa och USA. Vet inte om det fortfarande gäller.)
http://www.gog.com/en/gamecard/the_witcher_2
Just nu 415 kronor.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

12
Skriv svar