90 minuter gameplay från The Old Republic

Robot
90 minuter gameplay från The Old Republic

Spana in innan EA gör någonting åt saken, är ett såkallat tips.

#star-wars-the-old-rebublic, #ea


Moderator | Testpilot
90 minuter gameplay från The Old Republic

MUMS!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Kan ju duga, testa ska jag iaf göra

Medlem

Hmm, animationerna ser faktiskt mycket bättre ut än jag fått intryck av...
Tror faktiskt jag ska ge det här spelet en chans ändå, på alla trailers har det ju dock sett extremt plastigt ut...

Medlem

Den användaren lär ju inte få röra det riktiga spelet.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Remus:

Den användaren lär ju inte få röra det riktiga spelet.

Varför inte? Ska dom stoppa honom från att köpa det?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

funkar den hos er? eller ligger den nere?
får inte den att fungera...
kanske för jag uppdaterade flash player?

Medlem

Blev lite bekymrad så väldigt mycket ut som att trycka på:

1-2-1-4-2-4-3-2-1

<Tab>

1-2-4-3-4-1-1-3-2

Lite mycket wow över det, hoppas det inte är så, längtar grymt mycket till ett bra Star Wars MMO..

Medlem
Skrivet av SteelStrike66:

Blev lite bekymrad så väldigt mycket ut som att trycka på:

1-2-1-4-2-4-3-2-1

<Tab>

1-2-4-3-4-1-1-3-2

Lite mycket wow över det, hoppas det inte är så, längtar grymt mycket till ett bra Star Wars MMO..

Nae?! trycker man på sifferknappar för att använda attacker?! fyy fan för det! nästa FPS där man använder RB eller vänster musknapp för att skjuta ska jag inte spela, för det är väldigt likt dom andra.

Inaktiv

Verkar som om "någon" satt stopp för videon nu dock.

Medlem

Såg ut att vara en ganska gammal build, UI'n ser ju helt annorlunda ut nu.

Medlem
Skrivet av SteelStrike66:

Blev lite bekymrad så väldigt mycket ut som att trycka på:

1-2-1-4-2-4-3-2-1

<Tab>

1-2-4-3-4-1-1-3-2

Lite mycket wow över det, hoppas det inte är så, längtar grymt mycket till ett bra Star Wars MMO..

Jag väntar på ett mmo som det gäller att beräkna mattematiska ekvationer för att utföra attacker.. eller varför inte skriva in kod för varje attack? Ne men i ärlighetens namn så finns det inte så mycket variation man kan göra. Det är ju inte så att man har annat än tangentbordet och musen att röra sig och utföra attacker med.

Medlem
Skrivet av brinkstar:
Skrivet av SteelStrike66:

Blev lite bekymrad så väldigt mycket ut som att trycka på:

1-2-1-4-2-4-3-2-1

<Tab>

1-2-4-3-4-1-1-3-2

Lite mycket wow över det, hoppas det inte är så, längtar grymt mycket till ett bra Star Wars MMO..

Jag väntar på ett mmo som det gäller att beräkna mattematiska ekvationer för att utföra attacker.. eller varför inte skriva in kod för varje attack? Ne men i ärlighetens namn så finns det inte så mycket variation man kan göra. Det är ju inte så att man har annat än tangentbordet och musen att röra sig och utföra attacker med.

Jo jag antar att detta är standard modellen I MMORPG branchen, dra pekfingret fram och tillbaka över siffertangenterna medan man kastar magierna. Jag tycker bara det är lite synd att man inte kan prova något anorlunda system, men det kommer väll inte hända dom närmaste 10 åren iaf..
Annars har jag följt SWTOR de senaste 3 åren och längtar grymt mycket efter ett bra SW MMO, hoppas på Bioware, om det släpps nån gång..

Medlem

Snabbspolade detta för ett par dar sen. Intrycket blir ju inte direkt bättre av snubben man följer, nånting segare står sällan att finna!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Som jag förstår det är det här från någon av de första vågorna av game testing, alltså Alpha build. Tror inte Bioware blev så glada när den länkades på deras forum...

Såg videon igår och det såg faktiskt riktigt intressant ut, med storyn och allt, han som spelade var riktigt seg dock, som vanligt... Tycker det ser riktigt bra ut redan här - detaljerna är ju nice, (tex hur skotten från blasters missar åker vidare och studsar mot väggar och sånt) och eftersom det var ett tag sen och det är ett tag kvar så kan det ju inte bli sämre iaf :).

1
Skriv svar