Tidernas bästa spelskurk korad!

Moderator | Testpilot

Det var bara vi folk på FZ som röstade va?

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Bara Lechuck och Kane som passar som tidernas bästa spelskurk. Finner plats 3-1 ett skämt. Som uppenbar minoritet känner jag mig kränkt av alla dom som röstat. Kräver att ni tar bort alla spår av detta!

Medlem

Bojkott! Det skulle ju vara upp till en själv, och inte nån på facebook som uppmanar en. Damnit. Sephiroth är med i alla fall.

Medlem

Jaha, det här var ju jätteroligt med en tävling där vinnaren fuskas fram...

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Synd att så få har spelat System Shock

Ja!

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag nominerade själv två av skurkarna som inte fick några röster, men allvarligt talat så nominerade jag fem stycken. Jag hade lätt röstat på fler om jag hade haft fler röster. Men en spelskurk kan ju vara oerhört bra om många tycker att han är bra men ingen tycker att han är BÄST.

Jag bibehåller att Dr. Steinman från Bioshock och Kessler från Infamous var två bra skurkar.

Medlem

Hah den såg jag inte komma!

Inte spelt magicka själv så jag är inte så insatt men att han riggar valet visar hans rätta färger.

Medlem

WTF kessler? men de var ju samma person, om man tänker efter så ville han inte vinna. Eller hur?

Medlem

Nästan bara skurkar från pc spel ser jag inte så konstigt när 90-100%? här har dator....

Medlem

Läste spelturk. Kan vi kora denna nästa gång please!?

signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av AshTray:

Läste spelturk. Kan vi kora denna nästa gång please!?

Vlad kan väl koras spelturk ändå, sen kan vi kora en riktig spelskurk nästa gång

signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Improved:

Hahaha! Igen, skrattretande. Magicka? Genom tiderna? 2011 spel? Som varit ute i några månader?

FZ wtf?

FZ = Fragbite?

Så kan det gå när läsarna får bestämma!

signatur
Medlem

bleeeeeeeh!

BTW hes not an Vampyre!!

signatur

Kan ej skriva åäö

Inaktiv

Med tanke på Twitter och Facebook har folk som inte ens förstår Svenska röstat.
Ren BS med andra ord...

Medlem

Dr. Steinman är inte en skurk, han är en galen plastikkirurg.

signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Inaktiv

Största skurkarna är Maximilian och kinesen i Evil Genius.

signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Inaktiv

Kul att Kane kom med, han är riktigt episkt skurkig.
Kul också att ingen från Half-Life kom med!

Medlem

Äsh en lite äldre skurk hade jag allt viljat se korad. Magicka har väl bara varit ute några månader.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Huga!
Som pc spelare kände jag bara igen 2 av dessa.

Ändå finns alla 5 skurkars spel till PC... Jag tror detta säger mer om dig än om resultaten

Medlem

aldrig nånsin hört talas om varken vlad eller magicka... skumt!

Medlem

Vem fan är Vlad? Jävla svammel...Nåväl dags att spela ut magicka då. :/

Medlem

Nåja, nåt vettigt fick man ju ut av omröstningen i alla fall, t.ex att röstsystemet inte ger grafer för fler än 10 alternativ, samt att den är totalt oöverskådlig på sådär stora omröstningar

Medlem

Vi visar up Kain (en gedigen skurk) på hemsidan, enbart för bli bemött med Vlad (who?) som skurkarnas skurk genom tiderna? En karaktär som inte ens majoriteten vet vem det är?

Fail FZ, undrar verkligen vem som sitter bakom styret. Vad blir härnäst. bästa spelplatform genom tiderna? Lär väl få se nån satans mobiltelefon som vinnare då, eller?

FZ, FZ...

Inaktiv
Skrivet av ScarFace:

FZ got trolled.

aa, jag saknar ord....

Medlem

Komsikt, har ingen aning vilka personer på topp 3 är...

Medlem

signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Äh inget stor deal grabbar för vi alla vet innerst inne(inklusive FZ) att Joneleth Irenicus är tidernas bästa spelskurk. Röstskådisen gjorde ett grymt jobb med Irenicus!

"Irenicus is an ultimately unsympathetic character who seeks to claim divine power to which he has no right."

"Irenicus turned to pursuit of power and revenge, which in turn led to him becoming utterly evil. However, not only love was responsible for his downfall. Irenicus was already a powerful spellcaster, and the power he sought was the power of the gods themselves, trying to enter the elven pantheon. So he was punished for his lust for power by being stripped of what made him an elf. No longer being able to feel with the same intensity as before, he became bitter, obsessed about his downfall, and embarked on a mission where it was hard to tell if his objective was that of gaining power or satisfying his revenge."

"Irenicus' magic is, like Irenicus himself, elven in origin. The extent of Irenicus' magical ability is so great that he ranks among the most powerful wizards in all of Faerûn, rivaling mages such as Elminster Aumar and Khelben "Blackstaff" Arunsun. In combat, Irenicus is decisive and overwhelmingly potent, usually eliminating opponents with only a single spell at a time. Irenicus is clearly able to cast spells of the ninth level or even beyond, and often disintegrates or detonates enemies in an instant—a display of his power is given in Waukeen's Promenade, where he dispatches several assailants with his powerful magics. Irenicus commands some spells that are not even available to the Player Character and his or her party, a notable example being Rapture of the Father, a death spell that appears to be able to instantly kill six enemies with no regard to magic resistance or saving throws."

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Improved:

Vi visar up Kain (en gedigen skurk) på hemsidan, enbart för bli bemött med Vlad (who?) som skurkarnas skurk genom tiderna? En karaktär som inte ens majoriteten vet vem det är?

Fail FZ, undrar verkligen vem som sitter bakom styret. Vad blir härnäst. bästa spelplatform genom tiderna? Lär väl få se nån satans mobiltelefon som vinnare då, eller?

FZ, FZ...

Läsare, läsare... Du tror inte Kane användes som puffbild för att skapa ett litet överraskningsmoment? Och faktumet detta är en läsaromröstning, inte redaktionens val, kanske har gått förbi.

signatur

Bäste herr Carl:
NU! får det vara nog.
Strunta i läsarna och sammanställ en seriös, grundad, och reflekterad lista över de spelskurkar som är värda sina posteringar. Det är upp till er och det ska banne mig vara ett seriöst åtagande.

Mvh: Traveller in Time, Esquire.

signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

123
Skriv svar