Tidernas bästa spelskurk korad!
Jag nominerade själv två av skurkarna som inte fick några röster, men allvarligt talat så nominerade jag fem stycken. Jag hade lätt röstat på fler om jag hade haft fler röster. Men en spelskurk kan ju vara oerhört bra om många tycker att han är bra men ingen tycker att han är BÄST.
Jag bibehåller att Dr. Steinman från Bioshock och Kessler från Infamous var två bra skurkar.
Hahaha! Igen, skrattretande. Magicka? Genom tiderna? 2011 spel? Som varit ute i några månader?
FZ wtf?
FZ = Fragbite?
Så kan det gå när läsarna får bestämma!
Vi visar up Kain (en gedigen skurk) på hemsidan, enbart för bli bemött med Vlad (who?) som skurkarnas skurk genom tiderna? En karaktär som inte ens majoriteten vet vem det är?
Fail FZ, undrar verkligen vem som sitter bakom styret. Vad blir härnäst. bästa spelplatform genom tiderna? Lär väl få se nån satans mobiltelefon som vinnare då, eller?
FZ, FZ...
The cake is a lie!
http://www.youtube.com/watch?v=Y6ljFaKRTrI
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Äh inget stor deal grabbar för vi alla vet innerst inne(inklusive FZ) att Joneleth Irenicus är tidernas bästa spelskurk. Röstskådisen gjorde ett grymt jobb med Irenicus!
"Irenicus is an ultimately unsympathetic character who seeks to claim divine power to which he has no right."
"Irenicus turned to pursuit of power and revenge, which in turn led to him becoming utterly evil. However, not only love was responsible for his downfall. Irenicus was already a powerful spellcaster, and the power he sought was the power of the gods themselves, trying to enter the elven pantheon. So he was punished for his lust for power by being stripped of what made him an elf. No longer being able to feel with the same intensity as before, he became bitter, obsessed about his downfall, and embarked on a mission where it was hard to tell if his objective was that of gaining power or satisfying his revenge."
"Irenicus' magic is, like Irenicus himself, elven in origin. The extent of Irenicus' magical ability is so great that he ranks among the most powerful wizards in all of Faerûn, rivaling mages such as Elminster Aumar and Khelben "Blackstaff" Arunsun. In combat, Irenicus is decisive and overwhelmingly potent, usually eliminating opponents with only a single spell at a time. Irenicus is clearly able to cast spells of the ninth level or even beyond, and often disintegrates or detonates enemies in an instant—a display of his power is given in Waukeen's Promenade, where he dispatches several assailants with his powerful magics. Irenicus commands some spells that are not even available to the Player Character and his or her party, a notable example being Rapture of the Father, a death spell that appears to be able to instantly kill six enemies with no regard to magic resistance or saving throws."
Vi visar up Kain (en gedigen skurk) på hemsidan, enbart för bli bemött med Vlad (who?) som skurkarnas skurk genom tiderna? En karaktär som inte ens majoriteten vet vem det är?
Fail FZ, undrar verkligen vem som sitter bakom styret. Vad blir härnäst. bästa spelplatform genom tiderna? Lär väl få se nån satans mobiltelefon som vinnare då, eller?
FZ, FZ...
Läsare, läsare... Du tror inte Kane användes som puffbild för att skapa ett litet överraskningsmoment? Och faktumet detta är en läsaromröstning, inte redaktionens val, kanske har gått förbi.
Bäste herr Carl:
NU! får det vara nog.
Strunta i läsarna och sammanställ en seriös, grundad, och reflekterad lista över de spelskurkar som är värda sina posteringar. Det är upp till er och det ska banne mig vara ett seriöst åtagande.
Mvh: Traveller in Time, Esquire.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett