Tack läsare 200

Ambassadör
League of Legends
Tack läsare 200

Först vill jag tacka den personen som blir den 200 läsaren av min blogg idag. Nytt personligt rekord. Vilket inte är dåligt med tanke på att det gamla rekordet låg på 27 läsare under en dag. Det gamla rekordet slogs den 11 augusti i år vilket även var dagen jag startade bloggen.

Väskan är nu packade för avfärd mot Örebro imorgon direkt efter jobbet. Det kommer bli en väldigt intressant helg med tanke på att jag som ateist ska på någon frikyrklig festival. Får se vad denna tillställning har att erbjuda. En sak som är säker är att det kommer bli en vit helg utan datorn vilket kanske är en bra sak. Lite variation i vardagen är aldrig fel.

Nu är det bara en vecka kvar tills jag blir landsförrädare och flyttar till grannlandet Skåne. Så min sista vecka som smålänning kommer jag käka krösamos och blåsa glas för att senare krösa glas och blåsa mos eller vad man nu gör i Skåne. Någon som vet vad skåningar gör på sin fritid?
Kommer möjligtvis inte bli mycket fritid i allt studerande. Vi får se vad framtiden har att erbjuda. Kanske jag kommer konvertera till kristendomen efter helgen. ingen vet, ingen bryr sig.

Som alla vet är universitet en fontän av kunskap. och jag åker dit för att dricka.

#blogg

Tack läsare 200

Jag är nr 258, och jag bor i Småland, är Skåning från buhrjan...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Välkommen till Skåne!

/#259

1
Skriv svar