Trio nya bilder på Bioshock Infinite

Robot
Trio nya bilder på Bioshock Infinite

Första materialet från Ken Levines flygande problemvärld på länge. Plus, en död häst.

#bioshock-infinite


Medlem
Trio nya bilder på Bioshock Infinite

Otroligt spännande!

Medlem

Ja, första trailern var ju helt sjukt bra


signatur

Asus P5B-Plus, 2x2048Mb PC-6400, WinFast 8800-GTS @ 686/1100, Q6600 G0 @ 3GHz, Vista x64

Medlem

Jag hoppas på ett Bioshock som går tillbaka till rötterna. Design är viktigt men gameplay måste också få kärlek! System Shock > Bioshock


signatur

Imperator

Medlem

Tacka vet jag folk som i alla fall försöker vara annorlunda... .___. Hmm...
...
Kan man kalla Modern Warfare för spelvärldens Justin Bieber? xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv

Koolt! Gillar verkligen atmosfären i Bioshock-spelen. Hoppas att 3:an håller måttet trots miljöbytet ifrån havet till en stad i luften.


signatur

War never changes.

Detta är första gången sedan Deux Ex + Batman AA, som jag känner att jag vill ha en fysisk relation med ett spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vill ha som fan men det kan inte undgå mig att grafiken har fan stått still sen xbox 360 lanserades


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Skrivet av Hymer:

Vill ha som fan men det kan inte undgå mig att grafiken har fan stått still sen xbox 360 lanserades

Det viktiga i "Bioshock" är inte grafiken, utan storyelementen, det är drivkraften för mig i varje fall. "Infinite" ser bra och orealistiskt / realistiskt ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bioshock - under vattnet
Bioshock 2 - under vattnet
Bioshock 3 - ÖVER vattnet?

För mig är det här som när Call Of Duty gick ifrån WWII-temat... förvirrande minst sagt.

Medlem

Ännu ett spel vars skurk inte kommer att få någon röst på FZ.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar