Min pov #8

Flakmonkey
Min pov #8

[ia=27100; large]
Cirkusen är tillbaks i stan! Nu skulle man haft en liten knodd att låna så att man fick en ursäkt till att gå dit. Inte varit på cirkus på över 20 år så hade ju varit skoj

#blogg

Medlem
Min pov #8

Där har du din chans på världens bästa morbror (eller farbror, hur det nu var), bjud kidsen på Cirkus!


signatur

Videomupp

Förstår inte, är det någon sorts stigma mot att gå på cirkus själv? går på cirkus varje år, själv eller i sällskap. Det är en uppfriskande upplevelse mellan alla spel och filmer and what have you.

så gå, gå och ha lite skoj, ta med kartongen på balkongen


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Flakmonkey

Det är väl lite stigma att göra den typen av saker själv överhuvudtaget, som att gå på bio tex. Just cirkus tror jag dock blir roligare om man går med barn som ser det med andra ögon än en själv och tycker det är helt fantastiskt, man rycks med i entusiasmen helt enkelt. Bio går jag däremot själv på ibland, där känns det inte som att sällskapet spelar lika stor roll, det är ju inte som att man sitter och pratar under filmen direkt. Om man inte vill bli utskälld dvs.

Man ska vara rädd om barnet inom sig, Entusiasmen har jag nog av själv och visst tittar folk anorlunda på en, men vad gör det, Cirkus är kul och spännande.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar