Medlem
Väntan.

Kanske den jobbigaste dagen på året. Jag har ansökt till 3dgraphics på Future Games på Berghs, en jäkligt skön spelutbildning. Idag får man reda på om man är kallad till intervju, via telefonsamtal. Sitter på spänn vid telefonen hela tiden. Vill-bara-komma-in.

Annars får jag väl klippa mig och skaffa mig ett jobb.

#blogg

Medlem
Väntan.

Jag väntar här med. Har sökt ett jobb och veckan som dom sa sig behöva har gått nu, hoppas telefonen ringer snart.... och att det är ett positivt besked.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Fy.. väntan är ett helvete..

Nu tänkte man "Vad har Simon hittat på för skumt nu då ?" Och så snackar han om seriöst jobbiga saker.
Need a comedy-fix. Hade inte du kommit in på en linje redan? eller var det bara arbetsprover du gjorde då?, har visst fått en släng av alzheimers, det eller så har dammråttan jag råkade snorta när jag låg under bordet i köket ställt till det rejält. giraff.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

You are so comedy mr Traveller. Eller som vi brukar säga vid för mycket komedi: jävla actor-slash-comedian. :P. MEN VET DU VAD! jag blev kallad till intervju. inte på förstahandsvalet, utan den andra linjen, som är svårare att komma in på (bara 14 kommer in). Speldesign! Antagligen såg de mina mängder med arbetsprover (o forget me not) att jag var intresserad spelkreationer. Nästa vecka vankas intervju. Jag hoppas på det bästa!

Jag har bara en sak att svara på det!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ja, herrejistanes!

1
Skriv svar