Bungie-avslöjande i juli?

Robot
Bungie-avslöjande i juli?

Officiella hemsidan hintar om att vi kan vänta oss nåt stort på årets Bungie Day.

#bungie


Medlem
Bungie-avslöjande i juli?

Det ska bli intressant och se om de kommer att göra spel för alla plattformar från och med nu, eller om de kommer att hålla sig till 360.

Medlem

fattar inte grejen med bungie, halo är verkligen inte bra!

Medlem

@Jozo om du kollar på deras hemsida så rekryterar dom PS3 programmerare osv så dom jobbar med ett multiplatform spel


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Skönt att dem äntligen skippar halo och kanske börja med riktiga spel istället...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hoppas dom annonserar den nya titeln på E3, har varit Bungie fan sen första Halo. Men även sin favorit barndomsserie blir gammal och när man spelade igenom Reach så längtade man bara efter en ny serie. Blow our minds som ni gjorde med Halo!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Yabba:

fattar inte grejen med bungie, halo är verkligen inte bra!

fattar inte grejen med folk som du som inte tycker Halo är bra. Alla tycker olika.

Medlem

alltså fattar inte folk som du som skriver att folk tycker olika och ändå inte fattar att folk tycker olika lol!

Medlem
Skrivet av Tigercamel:

alltså fattar inte folk som du som skriver att folk tycker olika och ändå inte fattar att folk tycker olika lol!

Jag förstår inte hur du inte förstog själva grejen.

Medlem

jag förstår inte hur folk kan tycka halo är bra

Inaktiv

jag förstår varför halo är bra.. för att det är kul !

Medlem

Jag har ingen förståelse alls för hur ni kan ens börja gnabba om andras åsikter! Det är omöjligt att alla skulle tycka lika! Till och med om en metior skulle slå in i jorden om 5 minuter, är det inte sökert att alla inte skulle vilja dö.
Inse faktum att vi alla är unika i våra personligheter. (Inte våra utseenden eftersom det finns tvillingar )

Inaktiv
Skrivet av laxan96:

Jag har ingen förståelse alls för hur ni kan ens börja gnabba om andras åsikter! Det är omöjligt att alla skulle tycka lika! Till och med om en metior skulle slå in i jorden om 5 minuter, är det inte sökert att alla inte skulle vilja dö.
Inse faktum att vi alla är unika i våra personligheter. (Inte våra utseenden eftersom det finns tvillingar )

Det är ett forum...

Medlem
Skrivet av Tigercamel:

alltså fattar inte folk som du som skriver att folk tycker olika och ändå inte fattar att folk tycker olika lol!

word!
kunde inte ha sagt de bättre själv.

Medlem

Ifall alla tyckte samma så skulle ett spel ha en kick ass multiplayer iaf. haha

Medlem

tja,fram till Reach så var Halo överlägset när det gällde online gaming till konsol, men bristen på servrar, vapenbalans, den usla motorn samt Bungies avståndstagande från titeln och DLC rykt just innan release gjorde det till en skamfläck.
Inte blev det bättre med att kampanjen påminnde mer om en budget-skräckfilm fast utan gore. Nej, Bungie och Activision = skit.

De som hade talang lämnade bevisligen företaget efter Halo 3/ODST, även om tidigare spel också plågades av obalanserade vapen. Ska bli intressant att se vad deras nästa CoD/Crysis klon presterar och hur de pissar på sina fans igen och igen...

Medlem

Hmm... Säkert något originellt.

Halo Revolution?

Höhöhöhö.

Medlem
Medlem
Skrivet av zappmeharder:

Marathon...?

Precis! Skrota Microsoft och fortsätt där ni en gång började: Kvalitetsspel till Mac OS.
Varför inte en modern 3D-version av just Marathon?

1
Skriv svar