Skylanders: Spyro's Adventure i arkivet

Robot
Skylanders: Spyro's Adventure i arkivet

Tänk dig att du har 32 olika karaktärer till det förfogande - som du får tillgång till genom olika leksaker. Intressant? Spana in våra fyra nya filmer på liret. Och vad fasen har hänt med Spyro?!

#activision, #skylanders-spyros-adventure


Medlem
Skylanders: Spyro's Adventure i arkivet

Vad fan har dom gjort med Spyro? Han ser ju ut som en retarderad fisk nu...alla mina barndomsminnen känns våldtagna


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Men kära hjärtanes vad har de gjort med Spyro!

Medlem

Vad har dom gjort med Spyro!? Han ser ut som något en sjuåring skapat i Spore.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Hur kan dom förstöra både spyro och spelet fy man har vuxit med den här draken i min barndom R.I.P spyro

Medlem

Vet inte vem det där är, men det är inte Spyro.. Kanske blandat ihop 2 olika drakar?

Fast det är klart.... hur kunde man göra det


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv

What has been seen, cannot be unseen.......


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

Fyfan asså... Activision slår till igen.

Spyro ska se ut som han gjorde i första spelet föfän! Bästa PS1-spel någonsin, hands down.

Medlem

Spyro var mitt favorit spel på PS1!!!! <3
BTW FUUUUUUUUUU ACTIVISION! Hur kan de tillåta detta? Sedan när gjorde drakar skönhetsoperationer??? Dessutom ser det ut som om den har FAILAT rejält!

Medlem

Spyro, en gång ett jävligt bra plattforms spel till playstation 1, sedan insomniac sluta arbeta med det och licensen for till någon annan så dog spel serien. Samma sak med crash bandicoot.


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Det ser ut som Spyros inavlade kusin Retardo.

Skribent

Känner igen syndromet.
Växte upp med Crash bandicoot men det är bara fullständigt skräp nu.
Är det vi som blir äldre eller blir och grafiken, gränssnitten, underhållningsvärdet i sådana här "barnspel" sämre?

Inaktiv

edit: acticonsol borde activision heta

Medlem

Fan vad folk överdriver då...

1
Skriv svar