Husdjur i fristående Sims 3-expansion

Robot
Husdjur i fristående Sims 3-expansion

Para dig med dina vänner. Nej, alltså, skaffa hundar och katter och dela med dina vänner - och föd upp nya raser.

#ea, #the-sims-3, #the-sims-3-husdjur, #the-sims-studio


Medlem
Husdjur i fristående Sims 3-expansion

Jag gillar hur Sims skaparna kan ta grejer som har funnits i Sims 1 länge och få det att låta som något nytt och fräscht.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Genialt mjölkande.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Pedometer? låter nasty.

Medlem

Blev plötsligt sugen på lite mjölk.

Medlem

pedometer ? what what??

Medlem

Pedometer = Stegräknare


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Pedometer = Stegräknare

Hur många steg man måste hinna ta innan man officiellt får kalla sig för kidnappare?

Medlem

...
de helt enkelt gör ett spel halvfärdigt och om du vill ha hela spelet så måste du köpa resten...
nej tack.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Inaktiv

Kan inte Sims kossan dö snart?

Medlem

Fattar inte hur folk kan betala 400 spänn för dussintals innehållslösa expansioner.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Det bästa med Sims tyckte jag var att antingen ställa ut en massa bord med espressomaskiner och dricka tills man dog av trötthet eller bygga en pool och sen ta bort stegen så att simmaren drunknade

Inaktiv

Äntligen kommer The Sims 3 att ha husdjur Som jag har längtat!

Medlem

Varför detta hat mot The Sims? Tycker själv spelen är riktigt roliga och det är fantastiskt vad dom har gjort för spelindustrin. Hur många lite mer "mainstream"-spel fanns det innan The Sims kom?

1
Skriv svar