Transformers i nya Twisted Metal

Robot
Transformers i nya Twisted Metal

Ja, åtminstone fordon som blir till robotar. Och explosioner. På E3-trailern.

#twisted-metal


Medlem
Transformers i nya Twisted Metal

Fan vad jag längtar efter detta!

Medlem

B som innåt helvete... och hur fan kunde hennes truck bli till en sådär stor jätte bebis.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av thejomp:

B som innåt helvete... och hur fan kunde hennes truck bli till en sådär stor jätte bebis.

Overkligt!


signatur
Medlem

Youtube: Ultimate Muscle Roller Legend

Är detta måhända inspirationskällan till detta spel?

Medlem
Skrivet av JeppeB:

Fan vad jag längtar efter detta!

Får du betalt för att säga det där eller ?
Var det sämsta försöket till en "nytändning" av en spelserie som jag någonsin sett tror jag. -.-

Medlem

Transformeringen var ju rätt gammalt, men just det här klippet var en nyhet för mig ^_^

Men men, ska bli intressant att se hur det blir

Medlem
Skrivet av Gzek:
Skrivet av JeppeB:

Fan vad jag längtar efter detta!

Får du betalt för att säga det där eller ?
Var det sämsta försöket till en "nytändning" av en spelserie som jag någonsin sett tror jag. -.-

Nån som inte har spelat ett enda Twisted Metal spel antar jag? Vem fan bryr sig om en trailer? Jag kan räkna upp massvis med spel där trailern varit hur grym som helst men så spelar man spelet och man vill bara köra spelet i en matberedare. Vi som har spelat något av spelen tidigare vet exakt vad spelen handlar om och behöver ingen bra trailer för att bli övertygade.

Medlem

Jag och en kompis körde väldigt mycket Twisted Metal till PS1, väldigt roligt spel som inte vill vara seriöst.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser ut som något 50kr spel på xbox live :/
meh..

Medlem

http://www.gametrailers.com/video/david-jaffe-twisted-metal/7...

Den var det jag menade att jag redan sett transformeringarna i, om det finns nån kvar som är intresserad av spelet ;P

Medlem

Fan kommer ju inte till pc

Medlem

Jag hoppas det kommer finnas liknande banor som i ettan, kommer bli kickass isf!

Jag ser fram emot detta
Spelade TM på PS1 och vill gärna se en nyversion!

Medlem

haha, sjukt..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

har dom lyckats göra en riktigt värdig efterträdare till twisted metal 1 och 2? jag ska ta mig en titt åtminstone för twisted metal black var helt värdelöst, twisted metal handlar om sjuka vapen och galna banor som är minst lika farligt som själva förarna och väldigt personlig vapen arsenal med förvridna personligheter och vinnarna av tuneringen får ett pris utan dess like, det kan vara ens döda fru tillbaks från graven eller att sätta eld på hela världen, nåväl, får se om de blir ett kärt återseende eller bara ännu en tragedi (hoppas hoppas hoppas)

1
Skriv svar