PS3-exklusivt material till Saints Row 3

Robot
PS3-exklusivt material till Saints Row 3

Playstation 3-versionen får ett exklusivt spelläge som involverar ett "unikt vapen".

#thq, #saints-row-the-third


Medlem
PS3-exklusivt material till Saints Row 3

Men nu får dom ge sig med exklusiva material bara för en enskild konsol, kan inte alla få samma sak så att alla versioner verka vara lika bra istället för att hålla på så här?


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem
Skrivet av Gurra300:

Men nu får dom ge sig med exklusiva material bara för en enskild konsol, kan inte alla få samma sak så att alla versioner verka vara lika bra istället för att hålla på så här?

Om alla versioner är lika bra, vilken skulle du då köpa?

Självklart måste företagen satsa på extra "bonusar" som är exklusiva för just deras märke för att locka folk till att köpa deras saker. DU väljer ju fortfarande om DU vill ha det exklusiva genom att köpa deras produkt eller inte.

Inaktiv

jag har aldrig spelat saints row, men fått för mig att det bara är en beige bullshitkopia av gta?

Medlem
Skrivet av riktigninja:

jag har aldrig spelat saints row, men fått för mig att det bara är en beige bullshitkopia av gta?

Nä du, bara för att de har liknande spelstil så är det ingen bullshit kopia av GTA.

Till PC är det ganska skadat från portningen men coop och single player funkar perfekt, väldigt roligt spel att köra med polare

Man kan customizea typ allt

Om du ska testa 2an till PC kan jag råda dig att ta med denna modden.
http://idolninja.com/sr2.php
Den lägger till en jäklans massa saker utan att vara fusk aktig.

Medlem
Skrivet av riktigninja:

jag har aldrig spelat saints row, men fått för mig att det bara är en beige bullshitkopia av gta?

Då har du fått för dig helt fel.

Saints Row 2 är vad GTA 4 skulle varit om dom fortsatt i samma stil som tidigare istället för att göra fyran till nått jävla härke med massa emopolare och en klyshig story.

GTA IV = kompentent förvisso, men inte KUL

Saints Row 2 = Fullt ös medvetslös KUL!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Zymac:
Skrivet av riktigninja:

jag har aldrig spelat saints row, men fått för mig att det bara är en beige bullshitkopia av gta?

Då har du fått för dig helt fel.

Saints Row 2 är vad GTA 4 skulle varit om dom fortsatt i samma stil som tidigare istället för att göra fyran till nått jävla härke med massa emopolare och en klyshig story.

GTA IV = kompentent förvisso, men inte KUL

Saints Row 2 = Fullt ös medvetslös KUL!

... kanske ska testa bara för det, lär väl finnas i nån bargainbin på game eller willys..

Medlem

Sluta med detta jönseri med exklusivt hit och dit.

Låt spelarna avgöra vad som säljer, inte vem som har största pengamusklerna bland plattforms-utvecklarna.

Kör PS3, men gillar inte principen alls.

Principen att för många spel också kunna köpa sig till saker man annars kan spela sig till är också förkastligt. Spelare med större plånbok gynnas mer.

Mindre utvecklare som kanske inte har kompetens och storlek att skaffa kompetens för alla plattformar är en annan sak och kan ursäktas. Tänker på när spelet är exklusivt för plattform då.

Medlem
Skrivet av riktigninja:

... kanske ska testa bara för det, lär väl finnas i nån bargainbin på game eller willys..

Det tycker jag du ska göra, dom har konsolversionerna på Webhallen för 169:- (classics/platinum)
och PCverren finns på STEAM för 9.99€.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Gurra300:

Men nu får dom ge sig med exklusiva material bara för en enskild konsol, kan inte alla få samma sak så att alla versioner verka vara lika bra istället för att hålla på så här?

Håller med.
Nu kanske det extra materialet inte är så intressant, men så länge man är medveten om att en plattform får något exklusivt blir det automatiskt irriterande.

Skulle gärna resa tillbaka några år, till den tiden då DLC och exklusiviteter inte existerade.

1
Skriv svar