Nintendo och EA tätare än någonsin

Robot
Nintendo och EA tätare än någonsin

Electronic Arts-chefen förklarar att EA gillar Nintendos nya konsol och att företagen ingått ett "enastående partnerskap".

#electronic-arts, #nintendo


Inaktiv
Nintendo och EA tätare än någonsin

Läste fel och trodde det stod: "Activision och EA tätare än någonsin" och blev chockad ett tag...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Stackars Nintendo.

Inaktiv
Skrivet av Friberg:

Stackars Nintendo.

Vad är det för fel på EA nu då? EA Sports, Need for Speed, BATTLEFIELD. Ett företag men många meriter enligt mig. Värre hade det varit om de ingått partnerskap med Activision.

Medlem
Skrivet av Z3bb4n:
Skrivet av Friberg:

Stackars Nintendo.

Vad är det för fel på EA nu då? EA Sports, Need for Speed, BATTLEFIELD. Ett företag men många meriter enligt mig. Värre hade det varit om de ingått partnerskap med Activision.

Jag älskar spelen som släpps. Men EA älskar att mjölka och påskynda releaser. Men ja, du har rätt, Activision är mycket värre idag.

Medlem

Det var väl inte allt för länge sen som EA sa "ungefär samma sak" om PS3? Rätta mig gärna om jag har fel.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Z3bb4n:
Skrivet av Friberg:

Stackars Nintendo.

Vad är det för fel på EA nu då? EA Sports, Need for Speed, BATTLEFIELD. Ett företag men många meriter enligt mig. Värre hade det varit om de ingått partnerskap med Activision.

Jag älskar spelen som släpps. Men EA älskar att mjölka och påskynda releaser. Men ja, du har rätt, Activision är mycket värre idag.

Om jag inte missförstått så tänker du på DA2, eller?

Medlem
Skrivet av laxan96:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Z3bb4n:
Skrivet av Friberg:

Stackars Nintendo.

Vad är det för fel på EA nu då? EA Sports, Need for Speed, BATTLEFIELD. Ett företag men många meriter enligt mig. Värre hade det varit om de ingått partnerskap med Activision.

Jag älskar spelen som släpps. Men EA älskar att mjölka och påskynda releaser. Men ja, du har rätt, Activision är mycket värre idag.

Om jag inte missförstått så tänker du på DA2, eller?

Ja precis. DA2 är ett sorgligt exempel. Till och med de som gjorde musiken sa att det var påskyndat, vilket är väldigt synd. Tänk bara hur bra första DA är, DA2 kunde varit det också.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av laxan96:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Z3bb4n:
Skrivet av Friberg:

Stackars Nintendo.

Vad är det för fel på EA nu då? EA Sports, Need for Speed, BATTLEFIELD. Ett företag men många meriter enligt mig. Värre hade det varit om de ingått partnerskap med Activision.

Jag älskar spelen som släpps. Men EA älskar att mjölka och påskynda releaser. Men ja, du har rätt, Activision är mycket värre idag.

Om jag inte missförstått så tänker du på DA2, eller?

Ja precis. DA2 är ett sorgligt exempel. Till och med de som gjorde musiken sa att det var påskyndat, vilket är väldigt synd. Tänk bara hur bra första DA är, DA2 kunde varit det också.

Vi får hoppa på bättre tider i DA3, som man brukar säga.

1
Skriv svar