Gameplay från Resident Evil: Operation Raccoon City

Robot
Gameplay från Resident Evil: Operation Raccoon City

Hur spelar man egentligen spelet där målet är bland annat att ha ihjäl Leon S. Kennedy?

#resident-evil-operation-raccoon-city


Medlem
Gameplay från Resident Evil: Operation Raccoon City

Hurra, ännu ett action spel av RE. Nej fy fan, ge oss det gamla goda RE ist!

Medlem
Medlem

Ha ha vilket jäkla skit. Gillar verkligen RE serien även om dom senaste har vart lite sämre. Men detta ser ju bara för kast ut.

Medlem

Nah, vill gärna ha tillbaka det gamla RE, iaf i den utförande som dom äldre spelen kördes i.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

[/URL]

Medlem

Do not want.
Det enda positiva med det här spelet är Raccoon City och att det faktiskt är zombies med igen.

Medlem

Har bara en sak att tillägga efter att ha sett dom där video klippen:

http://www.youtube.com/watch?v=1MLry6Cn_D4


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Kändes inte alls some Resident Evil.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Left 4 dead någon?


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Var inte Resident Evil skräck?
Detdär såg ut som ett FPS-action...

Medlem

Det är ett SIDOPROJEKT. Så jämför inte det här med spelserien.
Dock ser det ju det här riktigt dåligt ut. Hoppas verkligen inte på en sån där dålig A.I.
Det verkar vara för sjukt lätt att döda zombies också.

Medlem

Bara för det måste de inte ta bort allt som gör Resident Evil till Resident evil.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

tycker faktiskt detta ser grymt kul ut, jag är ett stort resident evil fan som lackade satan när 4an och 5an släpptes och jag bara skrek ut efter ett nytt resident evil spel i sann original anda, men detta ser fan otroligt kul ut, jag gillar fan konceptet och jag är grymt glad att dem i alla fall tagit tillbaks zombies och placerat handlingen i racoon city, dock är det ingen höjdare med hur fula huvudkaraktärerna är eller att detta ska vara en alternativ händelse där man jagar leon


signatur

Suup homie

Medlem

Ser ju hur bra som helst ut!

Det är som sagt ett sidoprojekt och som sådant så ser det riktigt jävla bra ut. vem gillar inte Co-op liksom?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Det såg ju häftigt ut, men av det man fick se saknade jag den läskiga känslan. zombierna verkade bara var object som är där för att utsmycka spelet. Jag vill ju kunna smyga igenom gränderna, ovetande av vad som kan drabba mig.

Ska ju inte straffa spelet innan det har släppts dock


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Njaaa vet inte alltså, kanske blir bra. Ser fram emot co-op, dock tycker även jag att det är sorgligt att se hur långt ifrån "Resident Evil" vi kommer med varje nytt släpp.


signatur

”Halvt nerdödad.”

Medlem

Jag tror nog det kan vara skoj.
MEN det är inte Resident Evil längre. Jag kommer säkert skaffa detta spelet, men jag har svårt att se det som ett RE spel.

Medlem

Nej nej nej nej... Fy satan vad dåligt det såg ut. Det lät också jävligt dåligt.

1
Skriv svar