Besök 1800-tals-London i Sherlock Holmes regi

Robot
Besök 1800-tals-London i Sherlock Holmes regi

I Testament of Sherlock Holmes besöker du 1898 års London och löser mysterium. FZ + info + E3-film = ? Lös den rebusen om du kan!

#testament-of-sherlock-holmes-2


Medlem
Besök 1800-tals-London i Sherlock Holmes regi

Och jag vill spela detta för att...?


signatur

Imperator

Medlem

Efter att ha spelat LA Noire känns alla "detektivspel" utan inskannade ansikten jäkligt dåliga.

Fängslande miljöer, högupplösta texturer, komplex & vuxen handling, 1800-talsmysiga London, spännande detektivgrävande, kluriga pussel, höga hattar. Med mera!

(mer kommer jag inte ihåg från pressreleasen så här på rak arm)

Ish
Medlem

Såg rätt lame ut tbh.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Frogware, urk.

Inaktiv

spooky musik. diggade det inte alls. men annars intresserar iden o tiden mig.

Jag älskar Holmes, Sherlock Holmes, så det här ska jag ha; tack till Herr Lind för tipset...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag älskar Holmes, Sherlock Holmes, så det här ska jag ha; tack till Herr Lind för tipset...

Fast även om man verkligen älskar något vill man kanske inte se en dålig version av det, så personligen avvaktar jag lite. Efter L.A. Noire känns ansiktena, som Jelen säger, dåliga. Men det borde iaf ha potential att bli ett mysigt spel.

Medlem

Säkert 720 upplösning som allt annat. Usch! Nåväl, det borde i alla fall vara snäppet bättre än D2:Lord of destruction från 2001.

Gillar dock konceptet och det är säkert roligt att spela.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ska det verkligen stå Q4 2010 som release?


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv
Inaktiv

Om det blir i stil med Mafia 2 så är det bättre en dom gamla äventyrspelen, där man i princip kan spela en gång och inget mer

Medlem

Det såg lite småmysigt ut

Medlem

Bara jag som tyckte detta såg jävligt coolt ut?

Medlem

Äh, folk är så jävla neggo. Det ser småschysst ut. Kanske inte direkt blir årets spel, men det kan mycket väl bli ett småkul spel att fördriva tiden med tror jag.

Tänk om alla hade slutat göra spel efter Half-Life för det ansågs vara bra, då hade vi inte haft "Diakatana" idag


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Tänk om alla hade slutat göra spel efter Half-Life för det ansågs vara bra, då hade vi inte haft "Diakatana" idag

Eller slutat efter Pong.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Ska definitivt ge spelet en chans.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar