Se Spec Ops i Modern Warfare 3

Robot

Infinity Ward och Sledgehammer visade upp coop-läget hos Jimmy Fallon.

#modern-warfare-3, #infinity-ward, #sledgehammer-games

Medlem

Ja den filmen säger väl allt om vad CoD har blivit, fy fan.

signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

fyfan asså, de är ju mw2 med några nya vapen typ. dom använder samma animationer, samma modeller och samma ljud på vapen och sånt.

Medlem

"We got the best developers in the world" ? wtf, hade de varit bäst så hade de inte använt en extremt föråldrad motor, vilket de gör.... call of duty serien slutade vara bra efter call of duty 4(modern warfare), sen gick det utför.
Call of duty 2 är bästa cod som gjorts enligt mig, håller mig till bf XD

signatur

cags

Medlem
Skrivet av cags91:

Call of duty 2 är bästa cod som gjorts enligt mig, håller mig till bf XD

Själv gillar jag United Offensive. Battle of the Bulge var riktigt fränt minns jag

Medlem

Ser ut som MW2, låter som MW2, allt är precis likadant...
Tragiskt att det inte sker någon utveckling alls pga konsollernas begränsade hårdvara.

Men vad fan, folk köper så gärna samma produkt om och om igen, så varför inte.

Medlem

Hahaha! detta är ju skrattretande. Ingenting nytt överhuvudtaget. Grafiken och ljudet lika B som innan. Speciellt ljudet gemför med BF.. detta låter ju som nåra fjuttiga luftvapen som skjuter omkring.
Och de tror att de kommer konkurera ut BF3.. inte en chans!

Medlem
Skrivet av StenSture:

Hahaha! detta är ju skrattretande. Ingenting nytt överhuvudtaget. Grafiken och ljudet lika B som innan. Speciellt ljudet gemför med BF.. detta låter ju som nåra fjuttiga luftvapen som skjuter omkring.
Och de tror att de kommer konkurera ut BF3.. inte en chans!

Japp, cod har alltid haft sjukt dåliga vapen ljud, och till cod 5 så påstod de att de var ute och spelade in ljud från riktiga vapen? varför lät de då ännu sämre än i cod 4 :S

signatur

cags

Medlem

FFS det är ju fan samma ljud på allt för tusan -.-

Medlem

black ops det sista av cod serie jag spelar bara för de jag har sett från cod 4 tills nu är det samma spel hela vägen , så nu ska jag byta till bf 3 ser mycket bättre ut.

Medlem

ROFL...
Inte lustigt att dom får ut cod/år!

Jag tar en Happy Meal med CoD i tack!

Medlem

spec ops-läget kommer att bli riktigt bra! längtar redan, mums.

Medlem

ere cod 4 dom visar upp eller? :/

Medlem

lol Spec Ops finns redan på MW2

Medlem
Skrivet av Securion:

Tragiskt att det inte sker någon utveckling alls pga konsollernas begränsade hårdvara.

Varför laga nåt som inte är trasigt?

Medlem

Simpel arkad-action. Nästa cod blir kanske en sidscrollande variant där man samlar mynt och får achievements när man klarar av en nivå-boss.

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Gääääääsp.

Medlem

Ljudet är så dåligt att man får en tår i ögat. Ser för övrigt ut som CoD 4 grafikmässigt.

Medlem

Goosebumps!... not.

Medlem

Visst kommer det vara split-screen som i MW2?

signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av skronken:
Skrivet av Securion:

Varför laga nåt som inte är trasigt?

Tacka gud för att de flesta inte tänker så som du gör, för då hade vi väl fortfarande befunnit oss i stenåldern.
Folk behöver knuff ibland för att inse att det går att göra något som inte är trasigt, ännu bättre.

Medlem

Vad gäller spelet i sig, så är jag ärligt talat lite uttråkad när jag ser det. Det verkar som vanligt helt enkelt....Varken på gott eller ont.

Det enda jag tänker när jag ser detta, är ändå att spel som plattform nu sträcker sig ut i tv:s större arenor. Detta är ändå Jimmy Fallons show, med stora gäster. Och han verkade någorlunda insatt i spelandet i sig själv, och Pegg var snabbt på för att testa.

Just detta tyckte jag var intressant, då det speglar den alltmer accepterade vy som spelandet får.

Sen om spelet i sig....tja...vad fan. Kan inte Dice springa ut och promota Battlefield på Jimmy Fallon istället

signatur

Nördliv.se - Spel, hårdvara, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Även gaming/underhållningspodcasten Nördliv.

Spotify - https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
iTunes - https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
Sajt - https://www.nordlivpodcast.se/

Medlem

Man kan inte klandra Jimmy Fallon för att inte ha entusiasmen för det han gör, men kan han inte åtminstone spendera någon timme under helgen eller två för att träna sig upp att faktiskt spela spelen.

Och han verkade totalt exalterad över det här, undrar vad som händer när han får se Battlefield 3 på torsdag.

Skrivet av drsnap:

Sen om spelet i sig....tja...vad fan. Kan inte Dice springa ut och promota Battlefield på Jimmy Fallon istället

Battlefield 3 kommer visas på torsdag på Jimmy Fallons show. Och för första gången demonstreras på konsoll.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=28491864&postcount...

signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

så detta är ett "nytt" spel?

Medlem

BF3 kommer troligtvis bli bättre, men MW3 kommer fortfarande bli ett jävligt bra spel!

signatur

I want to play a game.

Medlem

cheeeeesy!

signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ser precis likadant ut som CoD4. CoD-serien är död.

Medlem

"The graphics are going to be so authentic..." ROFL

Medlem

Call of duty modern oldware 3

Medlem

Spelade dom MW2 eller MW3 ? Ser ju ingen skilland XD Vill dom själv tro att det är bra eller vet dom om att det suger ?
Här är spelen som använder IW Engine
Call of Duty 2 (2005)
Call of Duty 4: Modern Warfare (2007)
Call of Duty: World at War (2008 )
Quantum of Solace (2008 )
Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) IW 4.0 <----- Same as
Call of Duty: Black Ops (2010)
Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011) MW3-Engine (IW 4.0) <---- THIS!?

signatur

¯\_(ツ)_/¯

12
Skriv svar