The Witcher 2 sannolikt till PS3

Robot
The Witcher 2 sannolikt till PS3

CD Projekt ser gärna en Playstation 3-konvertering av pc- och Xbox 360-rollspelet.

#the-witcher-2-assassins-of-kings, #cd-projekt


Medlem
The Witcher 2 sannolikt till PS3

Woohoo


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Hoppas de säljer bra nu så de kan göra en 3:a:)

Medlem

Grattis alla PS3-gamers!


signatur

Imperator

Medlem

Så här skall det se ut. Utveckla på PC porta till konsol. Bra för alla!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Wow, ett företag som gör rätt!

Medlem

Bara fint att alla får njuta av det här spelet, ett av dom få under senare år som jag inte ångrat en sekund att jag köpte

Medlem

What?! Shit vad nice!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jaa vad härligt!

Medlem

Gillar skarpt deras sätt att göra konverteringarna på, släppa ett komplett spel till en plattform och SEN göra till fler istället för att göra 3st halvklara eller 1 klar och 2 halvklara versioner!

Inaktiv

Grattis till Ps3 ägarna Kul

Medlem

Tack gud! Ville jätte färna ha detta på PS3. Har en riktigt bra PC men gör om windows så ofta så att jag glömmmer spara storyfilerna. Så kör bara Valve Games och MP-spel till PC, sedan ibland kan man ju få lite sug på ren PC-storyspel.

Inaktiv

grattis PS3 gamers. alla förtjänar chansen att få spela mästerverket witcher 2

Medlem

ge konsol spelarna vad dom vill ha mig kvittar det, jag bara ÄLSKAR witcher 2 på PC och jag älskar ännu mer CD project som valde att utveckla spelet till PC först och främst!

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Så här skall det se ut. Utveckla på PC porta till konsol. Bra för alla!

Så ska det låta! Mer sånt åt folket! gör spelet till PC porta till konsol!

Medlem

Posta snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Snabbsvar" till höger.

För att komma till det vanliga svarsformuläret, klicka istället på knappen "Svara" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.Synd, borde varit PC exklusivt.

1
Skriv svar