Duke Nukem Forever får Take-Two att falla

Inaktiv

Hoppas LA Noire fortsätter sälja under förväntningar och att studion drabbas av någon allvarlig finansell kris och inser att det är dags att släppa Red dead redemption till PC för att få in pengar.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

När man gör spel konsol-exklusivt förtjänar man att gå i konkurs iaf i min mening. Dumpade mina aktier med i princip +/- 0 scenario dagen dom sa LA Noire inte skulle släppas till PC, visste det var ett dåligt och nu får man facit på det. (iof slapp jag förlust tack vare magkänslan!) The Duke köpte jag bara för att stödja, har inte ens öppnat förpackningen och troligen kommer jag aldrig göra det heller. Long live the king baby!

Aktier?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

L.A Noire hade jag svårt att fastna för, förhandsbeställde det men har inte spelat mycket alls.. Tycker man kunnat satsa dom pengarna på en film istället, för det är ju egentligen vad det är och vad man nog innerst inne vill göra, inte speciellt mycket till "spel" egentligen.

Att Duke skulle bli dåligt var ju givet.


signatur

"LAN" - försöker vara nyskapande, men det funkar ju inte i alla fall. Jag har inte testat än, men ska ha det till Xbox. Det är mycket som det experimenteras med just nu, någon får alltid till det i slutändan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vissa gillar mer pusselaktiga utmaningar, andra vill ha ren och skär action hela vägen.

Det är väl OK att inte gilla alla genre av spel.

För mig är det en humörgrej och vissa gånger vill jag ena andra gånger andra. Precis som med tv eller film, ibland komedi, ibland thriller/deckare osv. Samma sak med musik, ett visst humör kräver viss musik.

Så det gäller ju att ha hyllan med spel/dvd/cd laddad för varje tillfälle som kan uppkomma.

12
Skriv svar