Alice: Madness Returns

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_98854:

lite förvirrande att det bara får 3 av 5 när recensionen är så positiv. Commander Shepard är en svårförstådd man.
F ö är det en smula kuriöst när ett SP-spel får kritik för att det är FÖR långt.

Då missade jag nog att, tydligt nog, förklara vad jag tycker drar ner betyget och varför det är för långt


signatur
Medlem

Är sugen på att köpa detta, men skulle gärna vilja köra en demoversion först.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Mjauv:

lite förvirrande att det bara får 3 av 5 när recensionen är så positiv. Commander Shepard är en svårförstådd man.
F ö är det en smula kuriöst när ett SP-spel får kritik för att det är FÖR långt.

Då missade jag nog att, tydligt nog, förklara vad jag tycker drar ner betyget och varför det är för långt

Grafiken är halv-shitty och du tycker att vissa nivåer var transportsträckor som inte var roliga att spela gissar jag. Det är väl mest att i tonen så skönmålas spelet ganska friskt så då blir man lite förvånad när slutbetyget inte är högre än vad det är. Men det är en bra recension i stort.

Medlem

Ser spännande ut detta game:) det får vi köpa !

NuZ
Testpilot

@Carl Johansson-Sundelius: Spelet är helt underbart och när hon kastar barnvåldtäktsmannen framför tåget och sakta blandar London med Underlandet är ett fantastiskt och djupt slut. Jag får lite ågren dock av att aldrig riktigt veta vad de gjort med henned fysiska kropp när hon upplevt allt i Underlandet som hon gjort?

Sjukt bra spel men ja sina brister en 4 av 5 hade du nog satt idag om du spelat det eller hur?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skägg.
10 Chambers

@D01tY: Haha, står nog fast vid mitt betyg


signatur
12
Skriv svar