Trailer för nytt Black Ops-paket
Se vad som väntar i det tredje banpaketet, döpt till Annihilation.
Istället för att klaga på att de tar betalt för banor tänker jag klaga på att alla banor i CoD-serien är i princip samma sak med olika utseenden. Det är en halvstor box med en massa hus, containers, söndersprängda väggar och andra props utslängda huller om buller. Det finns så många hörn och bakvägar att det är helt omöjligt att förutspå var fienderna kommer ifrån. Det kanske därför dessa spel är så populära i multiplayer, för att folk utan skills kan få kills genom att dyka upp i ryggen på andra.
Jämför dessa banor med de banor som finns i Counter-Strike till exempel. Där finns det oftast endast 2-4 vägar att ta, så man vet ungefär var man kommer möta fiendena och då är det den med bäst aim som vinner istället.
Sen suger det att de tar betalt för banorna också...
Zombiebanan ser grym ut.
Om de släpper alla zombiekartor i ett paket köper jag det lätt.
jag ser bara en massa kor, och att d mjölkas ngt så in i....
blops... nä tack...
bf3, jatack
Peace Out
Frågan är om inte DICE så småningom kommer att gå i samma fotspår.
Hur kommer battlefield alltid in i dessa diskutioner?
Älskar också att alla jämför med "CoD", utan att ha en tanke mot riktiga "CoD".
Ontopic: Kul att de än en gång säljer någon vilken moddare som helsk kan göra på en helg.
Det är ganska synd att det blir så. Jag skulle aldrig ha svarat på tidigare post, hehe.
Ush vad mjölkning. Banorna i CoD har bar blivit för små. Dem är designade så att minsta lilla fjortis ska klara av o döda någon utan någon som helst svårighet. På Mw2 blev det så lätt att jag enbart sprang runt med kniv och pistol utan commando och sprint.
Idono. That's me!
Kul med ett till mappack. En uppföljare till Nuketown, en karta liknande Stockpile med en byggnad som blir fördel att äga, en jättestor karta med mycket flankning- och överraskningsmöjligheter och en gammal CoD:WaW-karta som gjorts om totalt. Plus ytterligare en frän zombie-karta. Det kan bli fint, finns något för alla i detta paketet. Med tanke på hur bra jag tyckte att dom tidigare mappacken var, speciellt Escalation, så är detta, för mig, ett givet köp.