Trailer för nytt Black Ops-paket

Robot

Se vad som väntar i det tredje banpaketet, döpt till Annihilation.

#call-of-duty-black-ops

Medlem

Istället för att klaga på att de tar betalt för banor tänker jag klaga på att alla banor i CoD-serien är i princip samma sak med olika utseenden. Det är en halvstor box med en massa hus, containers, söndersprängda väggar och andra props utslängda huller om buller. Det finns så många hörn och bakvägar att det är helt omöjligt att förutspå var fienderna kommer ifrån. Det kanske därför dessa spel är så populära i multiplayer, för att folk utan skills kan få kills genom att dyka upp i ryggen på andra.

Jämför dessa banor med de banor som finns i Counter-Strike till exempel. Där finns det oftast endast 2-4 vägar att ta, så man vet ungefär var man kommer möta fiendena och då är det den med bäst aim som vinner istället.

Sen suger det att de tar betalt för banorna också...

Medlem

Det treyarch gör fel är att banorna är för stora! Ifall dom ska ha stora banor, kan dom ju åtminstone utöka antalet spelare på servrarna, 18 är för lite för deras maps...

Medlem

Zombiebanan ser grym ut.
Om de släpper alla zombiekartor i ett paket köper jag det lätt.

Medlem

jag ser bara en massa kor, och att d mjölkas ngt så in i....
blops... nä tack...

bf3, jatack

Peace Out

signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av Ruffsen:

blops... nä tack...

bf3, jatack

Peace Out

Frågan är om inte DICE så småningom kommer att gå i samma fotspår.

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Ruffsen:

blops... nä tack...

bf3, jatack

Peace Out

Frågan är om inte DICE så småningom kommer att gå i samma fotspår.

Dem är isf värda det för dem gör NYA saker med varje Battlefield.

Medlem

Hur kommer battlefield alltid in i dessa diskutioner?
Älskar också att alla jämför med "CoD", utan att ha en tanke mot riktiga "CoD".

Ontopic: Kul att de än en gång säljer någon vilken moddare som helsk kan göra på en helg.

Medlem
Skrivet av xetal:

Hur kommer battlefield alltid in i dessa diskutioner?
Älskar också att alla jämför med "CoD", utan att ha en tanke mot riktiga "CoD".

Ontopic: Kul att de än en gång säljer någon vilken moddare som helsk kan göra på en helg.

Det är ganska synd att det blir så. Jag skulle aldrig ha svarat på tidigare post, hehe.

Medlem

Ugh, nej tack. Har köpt de första två, men tänker inte köpa detta. Känns som de släppte shajten 1 dag efter förra mappacket (Stockpile, Hotel och Convoy mappacket). Mjölkning?

Medlem

den här trailern är ju typ en vecka gammal ryck upp er

signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Ush vad mjölkning. Banorna i CoD har bar blivit för små. Dem är designade så att minsta lilla fjortis ska klara av o döda någon utan någon som helst svårighet. På Mw2 blev det så lätt att jag enbart sprang runt med kniv och pistol utan commando och sprint.

signatur

Idono. That's me!

Medlem

Kul med ett till mappack. En uppföljare till Nuketown, en karta liknande Stockpile med en byggnad som blir fördel att äga, en jättestor karta med mycket flankning- och överraskningsmöjligheter och en gammal CoD:WaW-karta som gjorts om totalt. Plus ytterligare en frän zombie-karta. Det kan bli fint, finns något för alla i detta paketet. Med tanke på hur bra jag tyckte att dom tidigare mappacken var, speciellt Escalation, så är detta, för mig, ett givet köp.

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Ugh, nej tack. Har köpt de första två, men tänker inte köpa detta. Känns som de släppte shajten 1 dag efter förra mappacket (Stockpile, Hotel och Convoy mappacket). Mjölkning?

Då har dom lyckats mjölka dig rätt bra då!

signatur

I want to play a game.

Medlem

Jaså ett ryssk kärnvapensilo. Ser man på

signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Ska köööpa

signatur

Creeper is scary ^.^

1
Skriv svar