Catherine visar upp sig

Robot
Catherine visar upp sig

Catherine eller Katherine? Vincents psykstörda otrohetsdrama hälsar på igen med ännu en trailer. Tyvärr utan får denna gången.

#atlus, #catherine


Medlem
Catherine visar upp sig

"Catherine beskrivs bäst som ett erotiskt skräckäventyr med pusselinslag"

Vad jag har läst så innehåller Catherine inte något erotiskt material alls, men dock en mycket djup och "vuxen" story.

Medlem

Ja, snälla recensera spelet! Kanske importerar det från Americaaaa, fuck yeah!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem

Jag vill att ni recenserar!

Medlem

Hoppas sååååå att det kommer till Europa!

Medlem

wtf O_o......

Medlem

Jag har bokat på VG+, så ett köp blir det oavsett recension. Men visst ser jag gärna att ni skriver en ändå, sådana här titlar får man gärna visa från svensk media är intressant nog att recensera (och därmed också ta in). Do it!

EDIT: Jag tycker förresten om att ni faktiskt frågar communityt vad de/vi tycker ni ska göra. +1 på er för det.

Medlem

Helt klart ett annorlunda spel så är faktiskt lite sugen på att köpa så så ja gärna en recension!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Ja FZ! Gör en recension, Catherine förtjänar det eftersom det är ett av de få spelen med nytänk i år.

Klart som korvspad ni ska recensera det oavsett om det kommer till Europa eller ej. Ju mer vrickade spel som ni skriver om desto mer öppnas ögonen förhoppningsvis upp av andra så att de nästa gång vågar ta steget och gå längre än vad de är vana vid.


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

1
Skriv svar