Call of Juarez: The Cartel

Robot
Call of Juarez: The Cartel

Hästarna har pensionerats när Call of Juarez-serien tar steget in i nutiden. Vi har umgåtts med en hårdkokt trio i The Cartel.

#call-of-juarez-bound-in-blood, #red-dead-redemption, #call-of-juarez-the-cartel, #techland


Medlem
Call of Juarez: The Cartel

Har gillat alla COJ spel speciellt ettan som står på top 5 om dom bästa spel jag har spelat! Tror nog att det blir ett köp när detta kommer ut!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Ser trevligt ut, men gillar inte "cowboy hatten" och police västen

Medlem

Bound in Blood var riktigt bra och (tycker jag) såg jävligt snyggt ut också. Lite tråkigt att de lämnat vilda western men det kan bi ett bra spel det här

Medlem

19 Juli som det står i trailern stämmer inte? Undrar om det kommer vara lika "öppet" som BiB eller om det är mer Doom stuket på banorna pga miljöbyte.

Jag köper vilket som Techland har inte gjort mig besvikna innan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr

Eftersom Bound in Blood var så jävla bra som det var är även detta ett givet köp för mig, tveksamheter eller ej.

Medlem

Ärkenoob det e Top Gun det citatet kommer ifrån

Medlem

Tvåan var skitbra men detta har jag tyvärr inga större förhoppningar på. De skulle valt någon annan tidsera istället.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av zissou:

Ärkenoob det e Top Gun det citatet kommer ifrån

Helt rätt. Kanske tänkte på "I AM in a world of SHIT!"


signatur
Medlem

kan man bli mer stereotyp? liten brud = sniper.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av rysssen:

kan man bli mer stereotyp? liten brud = sniper.

^^
Kan dock tillägga att du kan välja vilka vapen du vill, däremot har hon längre tid i fokus-läget.


signatur
AW8
Medlem

Ser intressant ut!

Så cowboyhatt-bäraren heter McCall, minnsann?


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Gillar SKARTP ideen med spelet och den copetativa coopen. Hoppas verkligen att det bli något bra av det här!


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Inaktiv

Spelets känns redigt budget. Synd, med tanke på den suveräna föregångaren.
Men visst, jag kommer ge det en genomkörning!

Hade varit mycket mer intressant om det kändes som att de faktiskt tog konflikten de skildrar spelet i på allvar genom en seriösare ton. Vi snackar trots allt om ett pågående krig som orsakar ett oerhört lidande och mången plågsam död.

Det kommer ju nästa månad inte om "ett par".

Inaktiv
Skrivet av Captain_Dracula:

Det kommer ju nästa månad inte om "ett par".

Rellen är flyttad.

Åhfan, läste igår senast att det var 19 juli som gällde fortfarande i en artikel på ign, de tyckte teckland borde skjutit upp det ett år
Bound in Blood var ju dock riktigt fräscht och hade supersnygga miljöer.

Medlem

Tråkigt att dom går ifrån Vilda västern-temat. Om jag hade varit Techland så hade jag tagit allt kritikerna klagat på och förbättrat det istället för att göra nån form av alternativ nutid.

Inaktiv
Skrivet av Captain_Dracula:

Åhfan, läste igår senast att det var 19 juli som gällde fortfarande i en artikel på ign, de tyckte teckland borde skjutit upp det ett år
Bound in Blood var ju dock riktigt fräscht och hade supersnygga miljöer.

http://xbox360.ign.com/articles/117/1179290p1.html
Artikeln var ännu mindre nådig än Shepards dito här på FZ.
Jag blir osäker på release, kanske det är 19 juli trots allt.

Att det skulle bli en rutten budget-titel hade jag dock på känn sedan långt tillbaka - när en (polsk) spelstudio utvecklar två FPS-titlar som ska släppas med två månaders mellanrum och med två olika distributörer så är det dags att dra öronen åt sig.
Hoppas det inte blir City Interactive-nivå på spelet bara. Det finns trots allt ett visst legat att värna om.

Medlem

Hoppas laddergoat finns kvar.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Tvåan var skitbra men detta har jag tyvärr inga större förhoppningar på. De skulle valt någon annan tidsera istället.

Spela inte skiten då

Medlem

Ett par månader? Calle.. det släpps nästa vecka, och du skrev detta för mindre än 3 veckor sedan, jag får inte ens ihop 1 månad på den tiden. Är ni felinormerade eller missade du bara detta?


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar