Zelda: Skyward Sword innehåller instrument

Robot
Zelda: Skyward Sword innehåller instrument
Medlem
Zelda: Skyward Sword innehåller instrument

YES!

Medlem

är man förvånad? nu hoppas man bara att han har en triangel att spela med ;P


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Åh, detta gjorde fan min dag!


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

*DADADADA* You obtained the Master Cowbell!

Medlem

Låter trevligt.

Inaktiv

Harpa? Han kommer ju från himlen :3

MFC
Medlem

Jag tror Link har lärt sig spela elgitarr och joinar "Hyrule Punks" och går på turné. Som sidekick har de mario som jonglerar med brinnande svampar... WTFC


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Jag tror Link har lärt sig spela elgitarr och joinar "Hyrule Punks" och går på turné. Som sidekick har de mario som jonglerar med brinnande svampar... WTFC

snälla ge inte nintendo idéer nu xD


signatur

always use the nubs for cover

Inaktiv
Medlem
Medlem

Är ju instrument i spirit tracks med


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Sålänge det inte är något blåsa-i-micen som i ett av DS-spelen så är jag nöjd. Man ser ju retarded ut om man spelar på bussen/tåget. Nu har väl inte Wiit något mic som tur är

Tuba, åh snälla säg att det är en Tuba!
The Tuba of seasons!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Kazoo!

/ LordDaimos

Medlem

Jag tror nog på en harpa som man bl.a. kommer kunna locka fåglar(na) med.

Medlem

Snart är det dags för mig att få valuta för mitt röda Wii jag köpte till lillbrorsan i julas.

Detta är ju inte direkt en nyhet egentligen; tidigare trailers har ju visat att Link har en harpa.


signatur

I am Jack's complete lack of surprise.

Medlem

Bah inget nytt med instrument, dumma typer som tror att det är nytt, kommer ingen ihåg ocarinan, instrument samlande man även i Links Awakening. Love this Nintendo, keep it up <3

Medlem

Som Crayon skrev, man har ju redan sett bilder på att Link kommer att använda sig av en Harpa. Så varför är Nintendo så hemliga?

Medlem

BAH lägg ner Zelda, ni förstör ju das orginal när man gör skit spel baserat på samma karaktär.. varför måste folk alltid göra en 2a 3a 4a mm.
Hitta på någe nytt pppfffffffsssss!!!

Medlem
Skrivet av vuze2143:

BAH lägg ner Zelda, ni förstör ju das orginal när man gör skit spel baserat på samma karaktär.. varför måste folk alltid göra en 2a 3a 4a mm.
Hitta på någe nytt pppfffffffsssss!!!

Är du dum i huvudet?

Medlem
Skrivet av Karl:
Skrivet av vuze2143:

BAH lägg ner Zelda, ni förstör ju das orginal när man gör skit spel baserat på samma karaktär.. varför måste folk alltid göra en 2a 3a 4a mm.
Hitta på någe nytt pppfffffffsssss!!!

Är du dum i huvudet?

nej det är jag inte, e du ?

Varför ska man alltid göra uppföljare efter uppföljare, på så sätt förlorar original spelet / filmen värdet.
MED all ny teknik som har kommit sen första Zelda släpptes tycker jag att man kan hitta på något nytt istället för Zelda sagan.

Man ska inte mjölka ur spel, detta händer tyvärr jämt

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Karl:
Skrivet av vuze2143:

BAH lägg ner Zelda, ni förstör ju das orginal när man gör skit spel baserat på samma karaktär.. varför måste folk alltid göra en 2a 3a 4a mm.
Hitta på någe nytt pppfffffffsssss!!!

Är du dum i huvudet?

nej det är jag inte, e du ?

Varför ska man alltid göra uppföljare efter uppföljare, på så sätt förlorar original spelet / filmen värdet.
MED all ny teknik som har kommit sen första Zelda släpptes tycker jag att man kan hitta på något nytt istället för Zelda sagan.

Man ska inte mjölka ur spel, detta händer tyvärr jämt

Förstår inte problemet med att göra uppföljare så länge de håller hög kvalitet, som Zelda

1
Skriv svar