Wake Island till Battlefield Heroes

Robot
Wake Island till Battlefield Heroes

Åh, den mest klassiska av klassiska Battlefield-klassiker till klassiska nivåer når det inte riktigt lika klassiska "gratis men ändå inte"-liret.

#team-fortress-2, #world-of-warcraft, #battlefield-heroes, #ea


Medlem
Wake Island till Battlefield Heroes

Är det bara jag som hör "Battlefield Heroes"-melodin varje gång jag hör talas om det här spelet? Jäkla melodi.

Battlefield Heroes, Heeerooeeess.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Är det bara jag som hör "Battlefield Heroes"-melodin varje gång jag hör talas om det här spelet? Jäkla melodi.

Battlefield Heroes, Heeerooeeess.

Jag tänker också ofta på den när jag ser något Heroes-relaterat.

Jag kommer nog att starta spelet bara för att få se hur Wake ser ut i det.

Medlem

Jag gillar inte den banan faktiskt. Hade jag spelat Heroes hade jag velat ha Strike at Karkand.

Medlem

om man tänker helymt gratis för att spela med möjlighet att köpa saker ingame för irlpengar finns det inget spel som slår team fortress 2. spöar alla f2p-spel därute!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Den melodin är ju trevlig

Inaktiv

Team Fortress 2 är bättre alla dagar enligt mig iaf.

Medlem
Skrivet av soderkvist:

Jag gillar inte den banan faktiskt. Hade jag spelat Heroes hade jag velat ha Strike at Karkand.

Karkand är ju naturligtvis bäst, men för mig är Wake en värdig tvåa.

Medlem

Aldrig gillat wake..l .. Men till BF2 så var den bara dryg tkt jag .. Men Karkand är bra


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

TF2 är lätt det bästa F2P spelet. AVA hamnar nog på andra steget på prispallen.

Medlem

Tycker själv att LoL vinner kriget om bästa F2P. Men nu handlade ju inte nyheten om det.

Medlem
Skrivet av Sevenix:

Tycker själv att LoL vinner kriget om bästa F2P. Men nu handlade ju inte nyheten om det.

Jo, på sätt och vis eftersom det efterfrågas vilket f2p-spel vi gillar bäst. Lol är helt klart en av mina favoriter, med world of tanks som definitiv 2:a.

Medlem

Superduperklassisk artikel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar