Medlem
Forumlekar!

Till en början vill jag be om ursäkt om jag lagt detta inlägget på fel ställe.

Så, nu vidare till det jag ville prata om. Jag har några idéer på trådar med lekar, som skulle kunna vara roliga. Däremot så vet jag att många forum ser detta som något negativt, och att det räknas som spam. Så jag ville kolla vad ni har för syn på sånt här, innan jag gör något. Hur ligger det till egentligen?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

^- Finns ju redan ett antal forumlekar i Allmänt prat / Off-topic. Så borde kanske kunna gissa deras ståndpunkt så länge det inte utnyttjas och går över till posthunting/spam?

Redaktör

Det är svårt att svara generellt på vad som är ok och inte. Men som sagt, uppenbara posthunts ogillas.


signatur
Medlem

Är inte skapande av "forumlek" efter "forumlek" posthunting?... Det brukar bara samma personer i alla dom trådarna.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Är inte skapande av "forumlek" efter "forumlek" posthunting?... Det brukar bara samma personer i alla dom trådarna.

Självklart är det det, men forumlekar kan ändå vara kul :3 (Inte för att jag är med i några för tillfället, men andra verkar uppskatta det.

Boomer ; Kör på!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jag tycker lekarna kan vara ett trevligt inslag även fast jag nästan aldrig deltar.

Medlem

tycker de kan finnas en session för dom istället för off-topic kanske, inte för att de inte är off-topic mera, för att dom tar relativt mycket plats, samt tar bort den sessionen från "heta forumstrådar" då tråden kan vara rolig för deltagandena så är det rätt /random för oss andra. e 10personer som sitter där aktivt och kollar varje dag. och där inne kan man låta dom gå fritt?


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

1
Skriv svar