"Sök på FZ" och Filmer

Inaktiv
"Sök på FZ" och Filmer

"Sök på FZ" är otroligt dålig på att ta fram saker man söker på.

Ta te.x 'Company of Heroes', över 1000 träffar. Varför inte bara ha Company of Heroes som EN länk där alla andra länkar finns? Alltså, samma sida där det finns diskussioner, filer, filmer och bilder.

Sen Filmer...MÅSTE ni ha reklam där också? Det räcker väl med att majoriteten av FZ är fullsmockat med skitreklam överallt?

Redaktör

Sökningen är vi medvetna om att den är lite ojämn. Men du får bättre träffar genom att filtrera med typ-knapparna till höger. Två exempel:

- Company of Heroes, spel
- Company of Heroes, nyheter

Filmreklamen: ja, vi måste ha reklam. Det är reklamen som låter dig ta del av allt material på FZ helt gratis.


signatur
Medlem

Det är väldigt många som klagar på reklmaen nu för tiden, hade varit intressant att veta hur mycket dom betalar för t.ex. filmreklamen, men det får ni väl inte säga


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Antikvitet

signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Danke, det var rätt intressant att se...


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Antikvitet

Det ska sättas i perspektiv till annat. För det första är det kutym att bruttopriset (innan rabatt och prutande) är avsevärt högre (kan vara 100% högre) än det nettopris man till slut landar på. För det andra är det här en dyr sajt att driva. Den har flera anställda, många frilansare (alla som skriver på FZ får betalt) och enormt höga driftskostnader. Vi skickar ut cirka 2-3 TB data per dygn, den linan och serverkraften är inte helt gratis. Lägg sedan till det faktum att FZ även behöver säljare, marknadsförare och utvecklare så är det lätt att förstå att vi måste ta betalt för våra annonser.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

Det ska sättas i perspektiv till annat. För det första är det kutym att bruttopriset (innan rabatt och prutande) är avsevärt högre (kan vara 100% högre) än det nettopris man till slut landar på. För det andra är det här en dyr sajt att driva. Den har flera anställda, många frilansare (alla som skriver på FZ får betalt) och enormt höga driftskostnader. Vi skickar ut cirka 2-3 TB data per dygn, den linan och serverkraften är inte helt gratis. Lägg sedan till det faktum att FZ även behöver säljare, marknadsförare och utvecklare så är det lätt att förstå att vi måste ta betalt för våra annonser.

Najs så alla som skriver på FZ får betalt? Vart är mina pengar då! ON: Sök funktionen är jobbig och jag reklamen är ok tycker jag.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av John:

Det ska sättas i perspektiv till annat. För det första är det kutym att bruttopriset (innan rabatt och prutande) är avsevärt högre (kan vara 100% högre) än det nettopris man till slut landar på. För det andra är det här en dyr sajt att driva. Den har flera anställda, många frilansare (alla som skriver på FZ får betalt) och enormt höga driftskostnader. Vi skickar ut cirka 2-3 TB data per dygn, den linan och serverkraften är inte helt gratis. Lägg sedan till det faktum att FZ även behöver säljare, marknadsförare och utvecklare så är det lätt att förstå att vi måste ta betalt för våra annonser.

Då är jag glad att här finns reklam

Jag hoppas att sökmotorn förbättras så småningom.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Mja sökmotorn behöver lite förbättringar, reklamen i filmen är ju bara att trycka på så öppnas den i ny flik och sen kryssa ner den.. Och räcker inte det så kan ni ju söka er till en annan sida:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar