COOLASTE PROGRAMMET EVER! [MÅSTE SES]

Inaktiv
COOLASTE PROGRAMMET EVER! [MÅSTE SES]

DENIAL OF SERVICE, Stäng ned hemsidor!

Tja! Nu har jag tänkt att dela med mig av ett till program som jag egentligen hade tänkt att behålla för mig själv. Detta är ett private tool, vilket innebär att skaparen av programmet inte hade som avsikt att göra det publikt. Hur som helst så har jag fått tag i detta UNDERBARA program och hade tänkt att bryta lite mot kodexen och dela med mig

Programmet är av typen DoS, vilket betyder Denial Of Service.
Denial Of Service är mest känt för att, och i detta fall används till, att STÄNGA NED HEMSIDOR! Som ni kanske själva har listat ut ur namnet så nekar man i stort sett tillgång till sidan för alla som försöker kolla/öppna den. Det finns just nu ett antal sådana här program som glider runt på nätet, dock fungerar 99% av dem INTE eller så innehåller de virus.

Jag avråder starkt från att ladda ned denna typ av verktyg från t.ex. någon random sida på google och anledningen till det är : De flesta DoS verktyg KRÄVER att man stänger av sitt antivirus (eventuellt vissa DELAR av ditt antivirus, såsom Resident Shield för AVG t.ex.) och då blir det extremt lätt för dessa "virusspridare" att infektera din dator.

Detta program som jag har laddat upp åt er innehåller INGET virus, men precis som alla andra så kräver den att man stänger av sin Resident Shield. Eftersom min förra tråd om ett annat program fullständigt spårade ur pga att de som kommenterade inte kunde ett sk*t så tänker jag förklara för er EN ENDA GÅNG (tänker inte förklara det 20 ggr till i comments).

DENNA TYP AV PROGRAMVARA INNEHÅLLER EN MYCKET AVANCERAD KOD OCH ANVÄNDS TILL SAKER SOM VIRUS PROGRAMMEN INTE TYCKER OM". DETTA ÄR DELVIS ORSAKEN TILL ATT ANTIVIRUS HITTAR DENNA TYP AV .EXE FILER SOM VIRUS.

Jag har ingen anledning att GE BORT mina verktyg till randoms som misstänker virus eller liknande, JAG AVRÅDER STARKT FRÅN ATT LADDA NED OM DU KÄNNER IGEN DIG.

Hur programmet fungerar: Detta programmet är NOOB säkert som sjutton, allt du behöver göra är att fylla i adressen (URL, example.com) UTAN "WWW.", och välja vilken port du vill "flooda" (FLOODA = överflöda), i de flesta fall så är port 80 uppe men är du osäker så kan du ladda ned en PORT SCANNER (bara att googla). Tryck sedan helt enkelt på START så kan du se hur programmet arbetar. Helst så ska du inte se efter själv om det har "fungerat" dvs att sidan är nere. Gör du detta så är det risk att sidan ligger nere för dig men inte för resten av världen, anledningen till detta är att programmet använder så mycket av din bandbredd som möjligt för att överflöda servern. Be istället en kompis se efter!

Känner att det blev extremt mycket text och orkar seriöst inte skriva mer , behöver ni mer info om hur det funkar eller någon annan information, maila då esaias25@hotmail.com eller skriv här i tråden!

Sorry till skaparen/skaparna av programmet för att jag seedar.

DOS TOOL : http://www.megaupload.com/?d=Z4SBNZ95

Medlem

Trevligt hörru, ha så kul med ditt Bannade konto...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Varför? Du lägger upp en länk till ett verktyg som i vissa ögon är olagligt samt detta är FZ, inte Flashback!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Filen innehåller med största sannolikhet virus och jag avråder alla från att ladda ner den.


signatur
1
Skriv svar